Πελοπόννησος: Ο υπερσύγχρονος οδικός άξονας που ενώνει Καλαμάτα-Μεθώνη, έργο κοινοπραξίας ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΑΚΤΩΡ - iefimerida.gr

Πελοπόννησος: Ο υπερσύγχρονος οδικός άξονας που ενώνει Καλαμάτα-Μεθώνη, έργο κοινοπραξίας ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΑΚΤΩΡ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με στελέχη της ΙΝΤΡΑΚΑΤ υπογράφουν
Επεσαν οι υπογραφές για τον οδικό άξονα της Νότιας Πελοποννήσου
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Παρουσία του Κ. Μητσοτάκη έπεσαν οι υπογραφές της σύμβασης του νέου έργου ΣΔΙΤ για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, ύψους 239,2 εκατ. ευρώ, από την Ένωση Εταιρειών INTRAKAT-ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.

Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, παρουσιάστηκε το έργο, το οποίο καταδεικνύει τη δυναμική συμβολή του Ομίλου INTRAKAT στην αναπτυξιακή εθνική στρατηγική, με την κατασκευή κρίσιμων υποδομών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το συγκεκριμένο έργο είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο στη νότια Πελοπόννησο, όπου ένας νέος σύγχρονος άξονας θα συνδέει την Καλαμάτα με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς σε Πύλο και Μεθώνη, λειτουργώντας συνεργατικά με το Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο σύντομα θα αναβαθμιστεί.

Πρόκειται για έργο υποδομής με καθοριστική σημασία για την τοπική κοινωνία, καθώς θα αναβαθμίσει καίρια τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας, ανεβάζοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνοντας τους απαιτούμενους χρόνους μετακίνησης.

Όπως τονίστηκε και από τον πρωθυπουργό, εκτός από τη βελτιωμένη πρόσβαση στο αεροδρόμιο, ο νέος οδικός άξονας θα εξασφαλίσει καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέας και το νοσοκομείο Καλαμάτας αλλά και βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως αποτέλεσμα, θα ενισχύσει σημαντικά την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, θα στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα και, παράλληλα, θα βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων και την ποιότητα ζωής στην περιοχή.

Τι περιλαμβάνει το έργο

Σημειώνεται ότι το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή-αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, συνολικού μήκους 49 χλμ., και συγκεκριμένα τα τμήματα

  • Καλαμάτα - Ριζόμυλος, συνολικού μήκους 16,4 χλμ.
  • Ριζόμυλος - Πύλος, μήκους 24,4 χλμ.
  • Πύλος - Μεθώνη, μήκους 7,9 χλμ.,

καθώς επίσης και πολλά συνοδευτικά έργα, όπως ανισόπεδους και ισόπεδους κόμβους, ανισόπεδες άνω και κάτω διαβάσεις, παράπλευρα οδικά δίκτυα, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.ά.

Η σύμβαση σύμπραξης έχει διάρκεια 30 χρόνια, από τα οποία 4 χρόνια είναι η διάρκεια της κατασκευής και 26 χρόνια η περίοδος συντήρησης, ενώ το επόμενο διάστημα θα γίνει η εγκατάσταση των εργοταξίων, για να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ