Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.
Πλήθος στελεχών της πρώτης γραμμής, υπό τον Νίκο Ανδρουλάκη, αλλά και απλοί φίλοι του ΠΑΣΟΚ έδωσαν το «παρών».
Ανάμεσα στα στελέχη που απέτισαν φόρο τιμής και η βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών Νάντια Γιαννακοπούλου, η παρουσία της οποίας ξεχώρισε, καθώς μόλις άφησε τα λευκά τριαντάφυλλα στο μνήμα του αείμνηστου πρώην πρωθυπουργού αναφώνησε «Αχ ρε Ανδρέα», αναπολώντας ίσως το κραταιό ΠΑΣΟΚ.
Δείτε το στιγμιότυπο στο βίντεο που ακολουθεί στο 01:03
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο