Μητσοτάκης στο TikTok για τις μειώσεις τιμών σε 2.100 προϊόντα: Η μάχη κατά της ακρίβειας πρώτη μας προτεραιότητα - iefimerida.gr

Μητσοτάκης στο TikTok για τις μειώσεις τιμών σε 2.100 προϊόντα: Η μάχη κατά της ακρίβειας πρώτη μας προτεραιότητα

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο TikTok
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο TikTok -@Screenshot
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με ένα βίντεο στο TikTok ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε ως «πολύ σημαντική» την πρωτοβουλία του υπ. Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών σε 2.100 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ.

Διεμήνυσε δε ότι η μάχη κατά της ακρίβειας είναι διαρκής, αλλά αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης. Υπενθυμίζεται ότι όπως αποκάλυψε πρώτο το iefimerida.gr, κυβέρνηση και σούπερ μάρκετ κατέληξαν σε συμφωνία για μειώσεις τιμών σε πάνω από 2.000 προϊόντα [δείτε ΕΔΩ τη λίστα], παρότι ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για 1.000.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ξέρω πολύ καλά ότι η ακρίβεια είναι το πρώτο πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζει κάθε ελληνικό νοικοκυριό. Γι' αυτό και σήμερα ανακοινώνουμε μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία. Το υπουργείο Ανάπτυξης, αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προμηθευτές, έχουν πετύχει μια συμφωνία για μείωση τιμών σε παραπάνω από 2.000 προϊόντα. Η αρχική συμφωνία ήταν για 1.000 προϊόντα αλλά έχουμε καταφέρει να την επεκτείνουμε. Ξέρω καλά ότι η μάχη κατά της ακρίβειας δεν είναι εύκολη. Είναι διαρκής, αλλά αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα αυτής της κυβέρνησης. Να ξέρουν οι Έλληνες πολίτες ότι θα προσπαθούμε διαρκώς να αυξήσουμε το διαθέσιμο εισόδημα του ελληνικού νοικοκυριού».

Υπενθυμίζεται ότι οι μειώσεις στις τιμές των 1.074 κωδικών στα τρόφιμα ξεκινούν από το 3% και σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν ακόμα και το 35%, ενώ η μεσοσταθμική μείωση στις τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ ανέρχεται στο 8%. Οι μειώσεις στους υπόλοιπους 1.106 κωδικούς από τις άλλες κατηγορίες προϊόντων ξεκινούν από 3% και φτάνουν έως το 30%. Οι μειωμένες τιμές θα ισχύουν έως τις 31 Δεκεμβρίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, μετά τη συνάντηση που είχε με τον γενικό διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολο Πεταλά, τόνισε πως «μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών, ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης. Στοχεύουμε στη διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και ταυτόχρονα πιέζουμε την αγορά με κάθε νόμιμο τρόπο να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα όσων δοκιμάζονται. Μειώνοντας τις τιμές σε όσα προϊόντα αυτό είναι εφικτό».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ