Σε εκδηλώσεις με θέμα την ψυχική υγεία και το διάστημα αντίστοιχα, θα συμμετάσχει το πρωί της Παρασκευής ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα που επικοινώνησε το γραφείο του, αύριο Παρασκευή 26 Ιουνίου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης στις 9:30 θα παραστεί στην εκδήλωση «SNF Global Health Initiative: Focus on mental health», στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Ύστερα, στις 10:30 ο πρωθυπουργός θα συμμετάσχει σε συζήτηση με τον Αδριανό Γολέμη, ιατρό διαστημικών αποστολών, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in Orbit - Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο