Σε συζήτηση για το Κτηματολόγιο με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη θα συμμετάσχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης το πρωί της Τρίτης.
Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός θα βρίσκεται στο Ωδείο Αθηνών, όπου και θα γίνει η εκδήλωση «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια».
Την εκδήλωση διοργανώνουν το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο