Κυρανάκης: Όχι μόνο δεν καταργείται ο δεύτερος μηχανοδηγός στα τρένα αλλά θα μπουν και κάμερες στην καμπίνα - iefimerida.gr

Κυρανάκης: Όχι μόνο δεν καταργείται ο δεύτερος μηχανοδηγός στα τρένα αλλά θα μπουν και κάμερες στην καμπίνα

Μηχανοδηγός σε καμπίνα τρένου
Μηχανοδηγός σε καμπίνα τρένου -Φωτογραφία αρχείου: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τις φήμες σύμφωνα με τις οποίες δρομολογείται η κατάργηση του δεύτερου μηχανοδηγού στις αμαξοστοιχίες των κεντρικών σιδηροδρομικών αξόνων, διέψευσε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Μιλώντας στο Action 24, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών ξεκαθάρισε πως κάτι τέτοιο όχι μόνο δεν ισχύει αλλά το υπουργείο θα επιβάλει την τοποθέτηση καμερών στις καμπίνες των μηχανοδηγών προκειμένου να διασφαλίζεται ανά πάσα στιγμή η παρουσία δύο μηχανοδηγών και να μην υπάρξει ποτέ ξανά αμφιβολία για το τί μεταφέρεται μέσα σε αυτές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Τις τελευταίες μέρες διαβάζω, ακούω, βλέπω καταγγελίες κάποιων συνδικαλιστικών σωματείων που λένε ότι δήθεν υπάρχει πρόθεση κατάργησης του δεύτερου μηχανοδηγού στις αρτηριακές αμαξοστοιχίες. Εκεί που υπάρχει σήμερα μέτρο επιβολής δύο μηχανοδηγών. Αυτό όχι μόνο δεν αλλάζει, αλλά θα βάλουμε και κάμερες μέσα στην καμπίνα του μηχανοδηγού ώστε να διαπιστώνουμε ότι όντως είναι δύο οι μηχανοδηγοί στα δρομολόγια που πρέπει να είναι δύο», είπε χαρακτηριστικά.

«Θα υπάρχει και μία κάμερα μέσα στην καμπίνα ώστε να διαπιστώνεται ότι όντως είναι δύο οι μηχανοδηγοί, εκεί που πρέπει να είναι. Και δευτερευόντως, να μην υπάρχει καμία υπόνοια ότι συμβαίνουν άλλα πράγματα μέσα στις καμπίνες ή μεταφέρονται άλλα πράγματα», σημείωσε.

Νωρίτερα, είχε μιλήσει για την χρησιμότητα της κάμερας πορείας, που θα βρίσκεται στο μπροστινό μέρος της μηχανής. «Η κάμερα πορείας, η οποία είναι στο εμπρόσθιο μέρος της αμαξοστοιχίας, της μηχανής έλξης δηλαδή, θα διαλειτουργεί με το σύστημα ακριβούς γεωεντοπισμού ώστε τα data να επιβεβαιώνονται από την εικόνα άμεσα, ακόμη και πριν γίνει η επικοινωνία μέσω του GSMR».

Ερωτώμενος πώς ξεκίνησαν αυτές οι φήμες, ο κ. Κυρανάκης εξήγησε πως είναι σε εξέλιξη ο δημόσιος διάλογος για την αναθεώρηση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης, δηλαδή του αντίστοιχου ΚΟΚ για τον σιδηρόδρομο. Σε αυτό το πλαίσιο κατατίθενται προτάσεις, μία εκ των οποίων ίσως ήταν η κατάργηση του δεύτερου μηχανοδηγού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Εμείς λέμε προς όλες τις κατευθύνσεις. Και στην Hellenic Train το λέμε και σε όλους: Όχι μόνο δεν καταργούνται οι δύο μηχανοδηγοί, αλλά θα υπάρχει και μέσο διαπίστωσης – θα υπάρχει κάμερα μέσα στην καμπίνα. Πάμε σε διαφάνεια. Πάμε σε πρόσβαση σε στοιχεία την στιγμή που πρέπει και όχι διαπιστωτικά αφού συμβεί κάτι κακό».

Μηχανοδηγοί: Θετική η τοποθέτηση Κυρανάκη

Ανακοίνωση εξέδωσε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), σχολιάζοντας τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη.

Σε αυτή οι μηχανοδηγοί κρίνουν ως «θετική την δημόσια τοποθέτηση του κ. Κυρανάκη, που απορρίπτει την πρόταση της Hellenic Train και όπως αυτή κατατέθηκε στο υπουργείο Μεταφορών για την αφαίρεση του 2ου Μηχανοδηγού από τα τρένα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ΠΕΠΕ ωστόσο εκφράζει την αντίθεσή της στην αποστροφή του υπουργού σχετικά με αποκλεισμό πιθανότητας έστω και υποψίας που θα αφορά μεταφορά παράνομων φορτίων στις καμπίνες των μηχανοδηγών. «Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών δεν μπορεί να επαναφέρει σενάρια επιστημονικής φαντασίας για την μεταφορά παράνομων υλικών στις καμπίνες μηχανοδήγησης, ρίχνοντας λάσπη στους μηχανοδηγούς, προκειμένου να συνεχίζεται ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης από τα πραγματικά αίτια του εγκλήματος των Τεμπών», σημειώνουν οι μηχανοδηγοί.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ