Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην εκδήλωση «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», η οποία έλαβε χώρα στο Ωδείο Αθηνών, προχώρησε σε μία αναφορά στον πατέρα του, Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.
Κατά τη συζήτηση που είχε με τον συντονιστή της εκδήλωσης, τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και σε μια συζήτηση που είχε με τον αείμνηστο πατέρα του, Κωνσταντίνο. Όπως τόνισε ο κ. Μητσοτάκης, ο πατέρας του είχε δώσει έμφαση σε αυτήν ακριβώς ουσιαστικά τη μεταρρύθμιση, η οποία πλέον ολοκληρώνεται, την κτηματογράφηση: «Όταν τον είχα ρωτήσει ποια μεταρρύθμιση θα προέτασσε πρώτη για την Ελλάδα, μου είχε απαντήσει: τα ζητήματα της οργάνωσης του χώρου», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης.