Κώστας Αχ. Καραμανλής: Στις αστικές συγκοινωνίες ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε ούτε μία πρόσληψη, δεν αγόρασε κανένα λεωφορείο - iefimerida.gr

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Στις αστικές συγκοινωνίες ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έκανε ούτε μία πρόσληψη, δεν αγόρασε κανένα λεωφορείο

Κώστας Αχ Καραμανλής
Κώστας Αχ. Καραμανλής / Φωτογραφία: INTIMENEWS
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σκληρή κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ άσκησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, κατηγορώντας τον «για απόλυτη πολιτική υποκρισία», απορρίπτοντας την πρόταση μομφής κατά του υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα, και υποστηρίζοντας πως η αξιωματική αντιπολίτευση προσπαθεί να πολώσει και να διχάσει.

«Μετά από δύο ημέρες, η αλήθεια είναι ότι ουδείς από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν κατάφερε να δικαιολογήσει γιατί, εν μέσω πανδημίας και όξυνσης στα ελληνοτουρκικά, την ώρα που η πατρίδα μας χρειάζεται τη μέγιστη δυνατή πολιτική συναίνεση, εκείνοι επέλεξαν να πολώσουν και να διχάσουν. Έχετε και εσείς όμως παρελθόν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής και συμπλήρωσε:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Εσείς δεν ήσασταν η κυβέρνηση μιας δήθεν αριστεράς, που κόψατε μισθούς και συντάξεις και κάνατε 29 αυξήσεις φόρων και εισφορών; Εσείς δεν είστε που καταργήσατε τον Φεβρουάριο του 2019 την προστασία της 1ης κατοικίας; Εσείς δεν είστε η κυβέρνηση που θέσπισε τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς; Ο παλαιός σύντροφός σας Παναγιώτης Λαφαζάνης, σας κατηγορεί ότι όταν ήσασταν στην κυβέρνηση κάθε Τέταρτη, στέναζαν τα ειρηνοδικεία με πλειστηριασμούς σπιτιών φτωχών νοικοκυριών. Και εσείς στέλνατε τα ΜΑΤ στις κινητοποιήσεις εναντίον των πρώην συντρόφων σας. Αυτά λέει ο κ. Λαφαζάνης και αποδεικνύει τον κυνισμό και την απόλυτη πολιτική υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ».

«Δεν είχατε προετοιμάσει ούτε ένα νέο έργο. Η κυβέρνηση της ΝΔ είναι αυτή που μεθοδικά ξεμπλοκάρει τα μεγάλα έργα», επεσήμανε ενώ έδωσε έμφαση στη Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Είναι το μεγαλύτερο έργο που πρόκειται να κατασκευαστεί τα επόμενα χρόνια στη χώρα, προϋπολογισμού 1.8 δισ. ευρώ, που θα αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας και που, μετά από παλινωδίες τόσων ετών, επιτέλους μπήκε στην τελική ευθεία και ξεκίνησε η κατασκευή του».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έμφαση έδωσε και στον εκσυγχρονισμό των διοδίων, σημειώνοντας ότι «έγινε επιτέλους πραγματικότητα η διαλειτουργικότητά τους, και από την επόμενη εβδομάδα, όλοι οι οδηγοί θα κυκλοφορούν σε όλη τη χώρα με ένα e-pass». «Αυτό που σε άλλες χώρες είναι αυτονόητο, στην Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αδιανόητο», πρόσθεσε.

Καραμανλής κατά ΣΥΡΙΖΑ: Στα 4,5 χρόνια διακυβέρνησης δεν έκανε ούτε μία πρόσληψη

Απαντώντας στις επικρίσεις που δέχεται από τον ΣΥΡΙΖΑ για τις αστικές συγκοινωνίες, ο κ. Καραμανλής κατηγόρησε την αξιωματική αντιπολίτευση ότι «στα 4,5 χρόνια που διακυβέρνησε τη χώρα, δεν έκανε ούτε μία πρόσληψη, δεν αγόρασε κανένα καινούργιο λεωφορείο και δεν εφάρμοσε καμία καινοτόμο λύση εκτός από την πρωτοποριακή ιδέα της επανακρατικοποίησης του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, που απέτυχε παταγωδώς».

Ο κ. Καραμανλής μίλησε ακόμα «για σχέδιο δράσης του υπουργείου που αναπτύσσεται σε τρεις φάσεις - ανάταξη, ενίσχυση, ανανέωση - και είναι σε εξέλιξη».

«Στην Αθήνα: Ξεκινήσαμε με την ανάταξη του στόλου. Παραλάβαμε 850 οχήματα στο δρόμο, έχουμε φτάσει στα 1.100. Αντίστοιχα έχουν μειωθεί οι χρονοαποστάσεις στο μετρό. Στις Γραμμές 2 και 3, παραλάβαμε 32 συρμούς σε κυκλοφορία, έχουμε φτάσει τους 38.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καραμανλής: Μέρα με τη μέρα, τα δρομολόγια πυκνώνουν, η εικόνα αλλάζει

Τώρα υλοποιούμε τη φάση της ενίσχυσης: Σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, leasing, προσλήψεις fast track. Σταδιακά ενισχυόμαστε με 500 οχήματα ως το τέλος του έτους και 1.200 εργαζόμενους. Μέρα με τη μέρα, τα δρομολόγια πυκνώνουν, η εικόνα αλλάζει. Ενώ στο μετρό ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε 3 νέους σταθμούς της επέκτασης προς Πειραιά και προχωράμε για την ολοκλήρωση και άλλων τριών.

Παράλληλα, προχωράμε το διαγωνισμό για την αγορά 1.000 λεωφορείων φιλικών προς το περιβάλλον, για την ανανέωση του στόλου και την οριστική λύση του προβλήματος. Μάλιστα, δοκιμαστικά κυκλοφορούν μοντέλα ηλεκτροκίνητων στους δρόμους της πόλης. Στο μετρό προετοιμάζουμε την αγορά επτά συρμών για τις Γραμμές 2 και 3 και την αναβάθμιση 15 συρμών που κινούνται στη Γραμμή 1», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής και συμπλήρωσε: «Με την ίδια φιλοσοφία δουλεύουμε και στη Θεσσαλονίκη. Παραλάβαμε μόλις 212 λεωφορεία στο δρόμο. Σήμερα έχουμε φτάσει τα 400 και σταδιακά θα φτάσουμε στα 600. Με τις ίδιες λύσεις: Ανάταξη του στόλου, 130 από σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, 180 από leasing. Αλλά και ενώνοντας δυνάμεις με τον δήμο Θεσσαλονίκης, που έφερε άλλα 50 λεωφορεία».

«Αυτά δεν είναι λόγια, δεν είναι σκέτοι αριθμοί. Ενδεικτικά, προχθές βγήκαν στο δρόμο 54 νέα λεωφορεία που πήραμε με leasing. Μέρα με τη μέρα η κατάσταση βελτιώνεται. Και βέβαια, προχωράμε το διαγωνισμό για την προμήθεια 300 νέων λεωφορείων», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών. Πάντως, ο κ. Καραμανλής αναγνώρισε ότι «δεν είναι όλα ρόδινα», σημειώνοντας ότι «έχουμε πλήρη επίγνωση της κατάστασης, ξέρουμε ότι έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας και θα κριθούμε από αυτό που παραλάβαμε και από αυτό που θα παραδώσουμε στους επόμενους». «Η πραγματικότητα είναι αυτή που σας παρουσίασα με στοιχεία, και θα περίμενα από όσους έχουν ευθύνες για το χτες, να αναγνωρίζουν την πραγματική κατάσταση σήμερα και να μην μας κουνάνε και το δάχτυλο από πάνω. Εμείς, χωρίς μεγάλα λόγια, συνεχίζουμε τη δουλειά μας», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ