fbpx Κώστας Αχ. Καραμανλής: Δεν θα υπάρχουν διόδια στο Flyover της Θεσσαλονίκης | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΤΟΙΜΟ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Δεν θα υπάρχουν διόδια στο Flyover της Θεσσαλονίκης

Όψη του flyover
29|06|2020 | 13:47
Το έργο παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα/ Φωτογραφία: Υπουργείο Υποδομών

Στη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρχουν διόδια στο Flyover της Θεσσαλονίκης, προχώρησε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής.

Μιλώντας στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι το έργο είναι έτοιμο για να δημοπρατηθεί και έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, προσθέτοντας ότι μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να προκύψει ο ανάδοχος και σε τρία χρόνια να παραδοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος.



Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε, παράλληλα, ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις στο έργο, το οποίο θα γίνει με ΣΔΙΤ. Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις αλλά και το ενδεχόμενο προσφυγών λόγω του Σέιχ Σου, επεσήμανε ότι δεν θα υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις και τόνισε ότι θα γίνουν δύο πεζογέφυρες για πρόσβαση των πολιτών στο δάσος αλλά και οι απαραίτητες αναδασώσεις. «Αυτή η μιζέρια να κολλάει ότι είναι να γίνει ειδικά στη Θεσσαλονίκη πρέπει να τελειώσει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Καραμανλής για Μετρό: Να κινηθούμε γρήγορα για να μην μπούμε στη μιζέρια των προσφυγών

Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στις προσπάθειες αναβάθμισης των συγκοινωνιών στην πόλη λέγοντας ότι μέχρι το τέλος του έτους στη Θεσσαλονίκη θα κυκλοφορούν 550 λεωφορεία όσα είχαμε δηλαδή και το 2014. Τάχθηκε ανοιχτά κατά της κρατικοποίησης που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση. «Ποτέ δεν έχουμε αποκλείσει ότι μπορεί ένας ιδιώτης να συμμετέχει στο συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε.

Τέλος, αναφορικά με το Μετρό, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το ζήτημα είναι πόσο γρήγορα μπορεί να γίνει η επέκταση και εξήγησε ότι «το ζήτημα μας δεν είναι η χρηματοδότηση. Είναι να κινηθούμε γρήγορα και να μην μπούμε σε μια μιζέρια προσφυγών».

ΣΧΟΛΙΑ