Καραμανλής: Εντός του 2021 ξεκινούν τα έργα στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος -Υπάρχουν δύο τρόποι να κάνεις πολιτική: Με λόγια ή με μεγάλα έργα - iefimerida.gr

Καραμανλής: Εντός του 2021 ξεκινούν τα έργα στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος -Υπάρχουν δύο τρόποι να κάνεις πολιτική: Με λόγια ή με μεγάλα έργα

Ο Κώστας Καραμανλής στη Βουλή κατά τη διάρκεια του κοινοβουλευτικού ελέγχου
Ο Κώστας Καραμανλής στη Βουλή κατά τη διάρκεια του κοινοβουλευτικού ελέγχου / Φωτογραφία: Intimenews-ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Το 2021 είναι έτος υποδομών. Μεγάλα έργα που είχαν κολλήσει ξεμπλοκάρονται», επισήμανε ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στη Βουλή, διαμηνύοντας πως μέχρι τα τέλη του 2021 θα ξεκινήσουν τα έργα και στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος.

«Καταφέραμε και βάζουμε σήμερα μπρος ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ολοκληρώνοντας τη συζήτηση στην ολομέλεια για τις τροποποιήσεις των συμβάσεων κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65, ένα νομοσχέδιο που υπερψηφίσθηκε επί της αρχής από τη Νέα Δημοκρατία, τον ΣΥΡΙΖΑ και το Κίνημα Αλλαγής, ενώ το καταψήφισαν το ΚΚΕ, η Ελληνική Λύση και το ΜέΡΑ 25.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Υπάρχουν δύο τρόποι πολιτικής για τα μεγάλα έργα υποδομών. Ο ένας να λες λόγια και να εγκαινιάζεις μουσαμάδες. Να εμφανίζεις έργα χωρίς αντίκρισμα και χρηματοδότηση. Υπάρχει και ο άλλος τρόπος, που δεν περιλαμβάνει πυροτεχνήματα και μεγάλα λόγια. Βάζεις κάτω το κεφάλι και δουλεύεις, παρουσιάζοντας έργα», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Καραμανλής είπε ότι «έχουμε κάνει έναν λεπτομερή σχεδιασμό για το πώς μπορούμε να κάνουμε την Ελλάδα κόμβο υποδομών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Και πήραμε μία απόφαση, να μην εξαγγέλλουμε τίποτα, αν δεν έχουμε να πούμε συγκεκριμένο χρηματοδοτικό μοντέλο και σαφές χρονοδιάγραμμα. Κι έτσι, φτάσαμε να έχουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων, συνολικού ύψους πάνω από 13 δισ. ευρώ. Το μεγαλύτερο που έχει γίνει στη χώρα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και την περίοδο 2004-2009, που ξεκίνησαν οι μεγάλοι οδικοί άξονες».

Εκτός από τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, το Πάτρα-Πύργος, τον ΒΟΑΚ, το Μετρό Θεσσαλονίκης και το βόρειο Τμήμα του Ε65, ταυτόχρονα είπε «ξεκινάμε και νέα έργα, όπως η νέα Περιφερειακή στη Θεσσαλονίκη -το λεγόμενο flyover. Βάζουμε μπρος το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στην ιστορία της χώρας. Αλλά, και αντιπλημμυρικά, φιλοπεριβαλλοντικά έργα. Όπως επίσης και ένα καλά μελετημένο σχέδιο παρεμβάσεων σε 7.000 επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου σε όλη τη χώρα. Γιατί η οδική ασφάλεια τίθεται για εμάς σε απόλυτη προτεραιότητα».

Ο υπουργός προανήγγειλε ότι το επόμενο διάστημα «θα προσθέσουμε και άλλο ένα όπλο, άλλο ένα εργαλείο, που είναι οι προτάσεις καινοτομίας, το νομοσχέδιο για τις οποίες προετοιμαζόμαστε να φέρουμε στη Βουλή».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οπως είπε ο υπουργός, «αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα που μπορούμε να έχουμε για να φτιάξουμε έργα που έχει ανάγκη ο τόπος», καθώς τα «έργα δεν είναι μόνο λέξεις σε μία ομιλία ή σημαδάκια σε έναν χάρτη, αλλά ανάπτυξη, ανάσα για την οικονομία μας και νέες δουλειές. Πιστεύω πως όλα αυτά τα σχέδια είναι βήματα για να γίνει η Ελλάδα σε λίγα χρόνια μια άλλη, πιο σύγχρονη χώρα».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ