Κώστας Καραμανλής: Παρελθόν ο «χειρότερος εαυτός» των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη - iefimerida.gr

Κώστας Καραμανλής: Παρελθόν ο «χειρότερος εαυτός» των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη

O Κώστας Αχ. Καραμανλής στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη
O Κώστας Αχ. Καραμανλής στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τη θέση του ότι αποτελεί πλέον παρελθόν ο «χειρότερος εαυτός» των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με την κατάσταση στον ΟΑΣΘ να έχει βελτιωθεί σημαντικά, παρά τα ζητήματα που μένουν προς επίλυση, διατύπωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής έκανε αυτές τις δηλώσεις από το αμαξοστάσιο του οργανισμού στον Φοίνικα Θεσσαλονίκης. Οι δηλώσεις του υπουργού έγιναν μετά την επιθεώρηση που ο ίδιος έκανε στα μίνι λεωφορεία που παρέλαβε ο οργανισμός για τις μετακινήσεις ατόμων με αναπηρία αλλά και του επιβατικού κοινού στην Άνω Πόλη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη από αυτήν που ήταν πριν από 3,5 χρόνια»

«Το 2019, ο ΟΑΣΘ βρισκόταν υπό τον κίνδυνο της απόλυτης κατάρρευσης. Σήμερα έχουμε διπλασιάσει τον στόλο κι έχουμε πλέον τη δυνατότητα να φέρνουμε κι αυτά τα λεωφορεία. Έχουμε αφήσει τον χειρότερο εαυτό των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης πίσω μας. Δεν ισχυρίζομαι ότι έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα. Απλά, νομίζω ότι είναι πλέον φανερό ότι η κατάσταση είναι πολύ πολύ καλύτερη από αυτήν που ήταν πριν από τριάμισι χρόνια» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής, υπογραμμίζοντας ότι με τη ρύθμιση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας του προσωπικού στον οργανισμό «έχει εξασφαλιστεί και η εργασιακή ειρήνη».

O Κώστας Αχ. Καραμανλής στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
O Κώστας Αχ. Καραμανλής στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

Στις δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι ο ΟΑΣΘ «τρέχει» εδώ και χρόνια πρόγραμμα για άτομα με αναπηρία, αλλά, όπως διευκρίνισε, «τα λεωφορεία που είχε ήταν παλιά». Μεταξύ άλλων, ο ίδιος σημείωσε ότι η διαδικασία του leasing (εκμίσθωσης), που ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη «έχει φέρει πολύ θετικά αποτελέσματα».

«Καθοριστική χρονιά το 2023 για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης»

«Το 2023 θα είναι μία σημαντική και καθοριστική χρονιά για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης, υπογραμμίζοντας ότι υπό την αιγίδα του αρμόδιου Υπουργείου και σε συνεργασία με τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), σχεδιάζονται μέτρα για την περαιτέρω βελτίωσή τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
O Κώστας Αχ. Καραμανλής στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
O Κώστας Αχ. Καραμανλής στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΑΣΘ πήρε και κυκλοφορεί ήδη τέσσερα μίνι λεωφορεία για τη γραμμή που εξυπηρετεί την Άνω Πόλη και δύο για τις μετακινήσεις ΑμεΑ, ενώ για την υπηρεσία αυτή υπάρχουν διαθέσιμα και άλλα δύο. Υπογραμμίζεται δε, ότι ο οργανισμός εξυπηρετεί άτομα με αναπηρία από το 2005 και μέχρι σήμερα έχουν γίνει πάνω από 1.500 μετακινήσεις.

Τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών συνόδευαν ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Γιάννης Ξιφαράς, ενώ στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στον Φοίνικα τούς υποδέχθηκαν ο επικεφαλής του οργανισμού, Κώστας Ταγγίρης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, ο πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων, Γιάννης Δήμκας, και εργαζόμενοι.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ