Κώστας Αχ. Καραμανλής: Να πάρει θέση ο Τσίπρας για τις αποκαλύψεις Καλογρίτσα - iefimerida.gr

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Να πάρει θέση ο Τσίπρας για τις αποκαλύψεις Καλογρίτσα

Κώστας Αχ. Καραμανλής
Κώστας Αχ. Καραμανλής / Φωτογραφία: EUROKNISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Να πάρει ξεκάθαρη θέση για τις νέες αποκαλύψεις για τα έργα και τις ημέρες του Νίκου Παππά ζητά ο Κώστας Αχ. Καραμανλής από τον Αλέξη Τσίπρα.

Μιλώντας στο Mega, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών ρωτήθηκε για τις αποκαλύψεις για την αγωγή του επιχειρηματία Χρήστου Καλογρίτσα. Ο κ. Καραμανλής έκανε λόγο για εξωθεσμικά κέντρα που λειτουργούσαν τα τελευταία πέντε έτη και μία παράλληλη δομή εξουσίας επί ΣΥΡΙΖΑ. Σημείωσε ότι άνθρωποι, οι οποίοι βρέθηκαν και βρίσκονται κοντά στο κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ, κάνουν σήμερα αυτές τις καταγγελίες. Υπενθύμισε ότι ο κ. Καλογρίτσας ήταν ένας εργολάβος, ο οποίος ξαφνικά βρέθηκε με πολλά έργα και στη συνέχεια βρέθηκε «να τον έχουν πετάξει σαν μία στυμμένη λεμονόκουπα». Ο κ. Καραμανλής κάλεσε τον Αλέξη Τσίπρα ως αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης να πάρει μία ξεκάθαρη θέση, αλλά τα υπόλοιπα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να διαχωρίσουν τη θέση τους από εξωθεσμικές πρακτικές και μία παράλληλη δομή εξουσίας, τονίζοντας: «Πρέπει αυτά τα πράγματα να ξεκαθαρίσουν, για το καλό της Δημοκρατίας πρώτα από όλα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Βλέπουμε στοιχεία συντριπτικά για αυτήν την υπόθεση. Βλέπουμε ότι λειτουργούσαν εξωθεσμικά κέντρα την περίοδο των προηγούμενων πέντε ετών και μια παράλληλη δομή εξουσίας. Οι ίδιοι άνθρωποι που βρίσκονταν κοντά στο τότε κυβερνών κόμμα έρχονται και κάνουν καταγγελίες. Ο κ. Καλογρίτσας ήταν ένας εργολάβος ο οποίος ξαφνικά βρέθηκε με πολλά έργα και τεράστιο δανεισμό και στη συνέχεια βρέθηκε να τον έχουν πετάξει σαν μια “στυμμένη λεμονόκουπα”. Καλό είναι ο κ. Τσίπρας να πάρει μια ξεκάθαρη θέση και να διαχωρίσει τη θέση του από αυτές τις πρακτικές. Χρειάζεται πολιτική γενναιότητα από την πλευρά του κ. Τσίπρα» είπε ο κ. Καραμανλής.

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Πρακτική και φθηνή λύση το leasing ως μεταβατικό στάδιο

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στο σχεδιασμό με την αναδιάταξη του υπάρχοντος στόλου για τη μετάβαση στη νέα κανονικότητα του κορονοϊού και υπενθύμισε ότι σε όλες τις χώρες έχει κριθεί αναγκαία η χρήση μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Υπενθύμισε ότι στη Θεσσαλονίκη έχει δοθεί συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ και την περασμένη εβδομάδα ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για το leasing, ενώ ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια περίπου 1.000 αστικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα βγει «στον αέρα» το Σεπτέμβριο.

Επισήμανε ότι ο θεσμός του leasing ισχύει σε όλη την Ευρώπη για τα κρατικά οχήματα και τα λεωφορεία και εξήγησε ότι στο leasing αυτός που προμηθεύει το κράτος με λεωφορεία, αναλαμβάνει το κόστος της συντήρησης. Σημείωσε ότι σήμερα ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων είναι πάνω από 16 έτη στην Αθήνα και πάνω από 18 στη Θεσσαλονίκη και υπενθύμισε ότι η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών δυστυχώς αυτό που έκανε ήταν να αυξήσει το όριο απόσυρσης των λεωφορείων στα 23 χρόνια. «Δεν μπορούμε να συντηρούμε παλιά ρυπογόνα λεωφορεία. Το leasing σε όλο τον κόσμο είναι μία λύση πρακτική, μία λύση πιο φθηνή και είναι ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι να πάρουμε τα καινούργια λεωφορεία», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε δύο μήνες τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια του τραμ στο Σύνταγμα

«Το τραμ δεν σταματάει» ξεκαθάρισε επίσης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και προανήγγειλε ότι, σε δύο μήνες από σήμερα θα ξεκινήσουν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια ξανά προς το Σύνταγμα, υπενθυμίζοντας ότι υπήρξαν τεχνικά ζητήματα με καθίζηση σε αυτό το τμήμα. Υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση δεν σκέπτεται κατάργηση του τραμ, για το οποίο δαπανήθηκαν πολλά χρήματα, ενώ σημείωσε πως κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο και στις πρακτικές της ΕΕ. Σημείωσε ότι είναι ένα εργαλείο το οποίο επικουρικά βοηθά στο συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας.

Στόχος να μειωθεί ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στην ηλεκτροκίνηση και στα κίνητρα για την εισαγωγή αυτοκινήτων νεότερης ηλικίας. Εξήγησε ότι στόχος είναι το κράτος να αποτρέψει την εισαγωγή παλιών αυτοκινήτων και να ωθήσει την αγορά να φέρει νεότερα, έτσι ώστε ο οικογενειάρχης με ένα μέσο εισόδημα να μπορεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο νεότερης ηλικίας σε λογικά πλαίσια. Να μην είναι η Ελλάδα «νεκροταφείο αυτοκινήτων». Εκτίμησε ότι μαζί με τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση, στα επόμενα πέντε με οκτώ χρόνια ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου ΙΧ στην Ελλάδα θα πάει πιο κοντά στον ευρωπαϊκό. Υπενθύμισε ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι οκτώ χρόνια, ενώ στην Ελλάδα είναι το διπλάσιο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ