Κώστας Καραμανλής: Έχει βελτιωθεί αισθητά η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας με τον δακτύλιο - iefimerida.gr

Κώστας Καραμανλής: Έχει βελτιωθεί αισθητά η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας με τον δακτύλιο

Ο Κώστας Καραμανλής στην παρουσίαση για τις αλλαγές στις εξετάσεις οδήγησης
Ο Κώστας Καραμανλής κατά τη διάρκεια δηλώσεων / Φωτογραφία: ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ-EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για τα νέα μεγάλα έργα υποδομής που ξεκινούν άμεσα και για τον δακτύλιο μιλάει μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σε συνέντευξή του.

«Τώρα βγαίνουν τα αποτελέσματα της μεθοδικής προσπάθειάς μας όλο αυτό το διάστημα» ανέφερε ο κ. Καραμανλής στα «Νέα Σαββατοκύριακο» σημειώνοντας συγκεκριμένα ότι: «Στις αρχές του επόμενου έτους θα δημοπρατηθούν τέσσερα σπουδαία οδικά έργα συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1 δις. Η οδική σύνδεση Νεάπολη - Αγ. Νικόλαος του Β.Ο.Α.Κ. στο νομό Λασιθίου, η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Π.Α.Θ.Ε., η παράκαμψη Χαλκίδας - Ψαχνών και η οδική σύνδεση Μπράλος - Άμφισσα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, αναφέρεται «στη δημοπράτηση του μεγαλύτερου πακέτου σιδηροδρομικών έργων που έχει υλοποιηθεί ποτέ, ύψους 3,3 δισ. ευρώ». «Πρόκειται για τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου μας με τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Λαυρίου, Ραφήνας, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης» τόνισε ο κ. Καραμανλής, υπογραμμίζοντας την σημασία αυτών των έργων στην ελληνική οικονομία. Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, βρίσκεται στην τελική ευθεία και ο προγραμματισμός για την υλοποίηση μέσω ΣΔΙΤ 20 έργων υποδομής συνολικού προϋπολογισμού 3,8 δισ. ευρώ ενώ, παράλληλα τρέχουν σημαντικά έργα και σε επίπεδο Μεταφορών. «Μέσα στο Νοέμβριο ολοκληρώνεται η υποβολή προσφορών τόσο για την προμήθεια 770 νέων αντιρρυπαντικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όσο και για την ανάταξη 14 συρμών της γραμμής 1 του Μετρό» ανέφερε.

«Εχει βελτιωθεί αισθητά η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας με τον Δακτύλιο»

Σχετικά με την εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι το μέτρο αυτό κρίθηκε αναγκαίο επειδή υπήρξε εντονότατο κυκλοφοριακό πρόβλημα. «Τώρα έχει βελτιωθεί αισθητά, ενώ παράλληλα προστατεύουμε και το περιβάλλον. Σε σχέση με την έναρξη της πανδημίας, όταν είχε σταματήσει ο δακτύλιος, τώρα έχουμε δύο μεγάλες διαφορές: Το εμβολιαστικό πρόγραμμα και το πρόγραμμα ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών. Δεν λύθηκαν προφανώς όλα τα προβλήματα, αλλά για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια αυξήσαμε τα λεωφορεία στην Αθήνα κατά 55% και τα δρομολόγιά τους κατά +3.200 την ημέρα. Αυξήσαμε –με ανάταξη– τους διαθέσιμους συρμούς Μετρό. Δημιουργήσαμε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης στα ΜΜΜ, ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε κάνει ούτε μία πρόσληψη. Μέρα με τη μέρα, εφαρμόζουμε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό - και συνεχίζουμε. Όλα αυτά, μας δίνουν και τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε τον Δακτύλιο, μήπως το κέντρο της Αθήνας πάρει ξανά μια ανάσα» σημείωσε.

Σχετικά με το νέο νομοσχέδιο «Οδηγώντας με Ασφάλεια» που ψηφίστηκε από την Βουλή ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε μεταξύ άλλων: «Με το νέο σύστημα εξετάσεων χτυπάμε τα κυκλώματα διαφθοράς και βάζουμε ένα τέλος στο θλιβερό και τόσο επικίνδυνο ελληνικό φαινόμενο, ορισμένοι πρώτα να παίρνουν το δίπλωμα και μετά να μαθαίνουν να οδηγούν», επισημαίνοντας: «Διασφαλίζουμε αδιάβλητες εξετάσεις, βάζοντας κάμερα μέσα στο όχημα, ελέγχοντας την ταυτοπροσωπία των εξεταζόμενων, διευρύνοντας το σώμα των εξεταστών, θεσπίζοντας τους επόπτες που ελέγχουν τη διαδικασία. Φέρνουμε αξιοκρατία και αξιοπιστία στο σύστημα. Κι έτσι νιώθουμε πλέον και τη σιγουριά να δώσουμε τη δυνατότητα στις νέες και στους νέους 17 ετών να αποκτήσουν άδεια οδήγησης και να μπορούν να οδηγούν εφόσον έχουν έναν έμπειρο οδηγό δίπλα τους».

Καραμανλής για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το νέο κύμα ακρίβειας στην αγορά

Σχετικά με την σύμβαση του ΣΥΡΙΖΑ ύψους 50 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι: «Η σύμβαση που είχε συμφωνήσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και βρίσκεται σε ισχύ ως το τέλος του χρόνου, δεν επιτρέπει στο ελληνικό δημόσιο να ελέγχει με αυστηρότητα και ακρίβεια την εκτέλεση του παρεχόμενου έργου. Ακούγεται απίστευτο αλλά είναι αληθινό. Βέβαια, μιλάμε για το κόμμα που ως αντιπολίτευση αντιδρούσε στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατ. και ως κυβέρνηση την πούλησε για 45 εκατ. ευρώ. Το κόμμα που -ακόμα και αυτές τις μέρες- στελέχη του μπήκαν σε παροπλισμένο τραίνο της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανακάλυψαν… μανιτάρια και ισχυρίζονταν πως τα βρήκαν σε τραίνο του δημόσιου ΟΣΕ». Συμπλήρωσε μάλιστα πως: «Όλα θα αλλάξουν με τη νέα σύμβαση που διαπραγματευτήκαμε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πέρα από το γεγονός ότι έχουν αναθεωρηθεί τα δρομολόγια που πρέπει να εκτελούνται, πλέον υπάρχει ένας μηχανισμός που διασφαλίζει την εκτέλεση των δρομολογίων, αφού αλλιώς, ο ανάδοχος δεν θα πληρώνεται και θα έχει και συνέπειες. Με απλά λόγια, τους λέμε «κύριοι, θα παίρνετε 50 εκατ. το χρόνο, όμως πλέον θα είστε υποχρεωμένοι να εκτελείτε τα δρομολόγια» τόνισε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ερωτώμενος ο κ. Καραμανλής για το κύμα ακρίβειας και ανατιμήσεων στην αγορά τόνισε ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα που πλήττει την παγκόσμια οικονομία και ταλαιπωρεί κάθε κοινωνία. «Γι’ αυτό και τόσο ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όσο κι οι αρμόδιοι Υπουργοί, έχουν ζητήσει ενιαία ευρωπαϊκή αντιμετώπιση, ώστε να θωρακιστούν οι Ευρωπαίοι πολίτες. Και το κυριότερο, με συγκεκριμένες ανακοινώσεις στη ΔΕΘ αλλά και στη συνέχεια, δείξαμε ότι πρώτιστο μέλημά μας είναι να προστατεύσουμε όσο γίνεται τους πιο ευάλωτους. Την ανάπτυξη που πετυχαίνουμε, θέλουμε να την απολαύσουν δίκαια και κοινωνικά ισότιμα όλοι οι πολίτες» συμπλήρωσε.

Ο κ. Καραμανλής που νοσεί από κορονοϊό απηύθυνε έκκληση στους πολίτες να εμβολιαστούν, λέγοντας πως μέχρι τώρα τα συμπτώματα της νόσησής του είναι ήπια.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ