Την αιτία του διαζυγίου Τζάκρη-Κασσελάκη -σύμφωνα με τον ίδιο- αποκάλυψε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, σημειώνοντας πως η βουλευτής Πέλλας έχει συμφωνήσει την επιστροφή της στο ΠΑΣΟΚ.
Σχολιάζοντας την αποχώρηση της Θεοδώρας Τζάκρη από το κόμμα Κασσελάκη σε ανάρτησή του, ο υπουργός Υγείας ανέφερε έφυγε διότι «έχει ήδη συμφωνήσει να πάει στο ΠΑΣΟΚ κάτι που το ξέρουμε άπαντες εδώ και καιρό».
Μάλιστα ο υπουργός Υγείας αναρωτιέται «τι ακριβώς πιστεύουν στο ΠΑΣΟΚ ότι θα τους προσφέρει αυτή η γυρολόγος της Πολιτικής, που έχει βρίσει το ΠΑΣΟΚ χειρότερα από μένα και που το εγκατέλειψε στην δυσκολότερη του στιγμή, μόνον ο
Νίκος Ανδρουλάκης το ξέρει αλλά μωραίνει Κύριος...»
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο