Εξεταστική για τα Τέμπη -Γκιόκας (ΚΚΕ): Μόνο η πρόταση μας μπορεί να οδηγήσει σε βάθος την έρευνα - iefimerida.gr

Εξεταστική για τα Τέμπη -Γκιόκας (ΚΚΕ): Μόνο η πρόταση μας μπορεί να οδηγήσει σε βάθος την έρευνα

Ο βουλευτής του ΚΚΕ, Γιάννης Γκιόκας, στη Βουλή
Ο βουλευτής του ΚΚΕ, Γιάννης Γκιόκας, στη Βουλή / Φωτογραφία: Intimenews-ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η λοιδορία απέναντι στην πρόταση του ΚΚΕ είναι λοιδορία στο αίτημα των οικογενειών των θυμάτων των Τεμπών, τόνισε ο βουλευτής του ΚΚΕ, Γιάννης Γκιόκας.

Όπως είπε ο κ. Γκιόκας, συνεχίζοντας τη φράση του, μια τέτοια αντιμετώπιση αποτελεί και λοιδορία στα ζητήματα που έχουν καταγγείλει οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους.

«Η στάση και του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ αφήνει στο απυρόβλητο τις πολιτικές και τους πολιτικούς που εφάρμοσαν την εγκληματική πολιτική τής απελευθέρωσης και της ιδιωτικοποίησης των μεταφορών. Η πρόταση του ΠΑΣΟΚ αφορά την κακοδιαχείριση κονδυλίων αλλά τα αδικήματα που προτείνει να ερευνηθούν δεν συνδέονται ποινικά με την απώλεια των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στα Τέμπη. Η πρόταση αυτή δίνει συγχωροχάρτι και στον Καραμανλή και σε άλλους υπουργούς, γι΄αυτό καθεαυτό το έγκλημα», επισήμανε στη συνέχεια ο βουλευτής του ΚΚΕ, που προσέθεσε ότι και η ΝΔ αναγκάστηκε να κάνει την ανάγκη φιλοτιμία, συμφώνησε με την εξεταστική, γνωρίζοντας ότι η επιτροπή θα μπορούσε και ερήμην της να γίνει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γκίοκας: Υπαρκτός ο κίνδυνος να μην γίνει καμία διερεύνηση ευθυνών εντός Βουλής, αν δεν υπήρχε η πρόταση του ΚΚΕ

«Ας υποθέσουμε ότι δεν υπήρχε το αίτημα του ΚΚΕ για την Εξεταστική Επιτροπή ή να την αποσύρουμε την πρότασή μας, όπως μας παρότρυνε ο κ. Ανδρουλάκης. Τι θα συνέβαινε σε αυτή την περίπτωση;», διερωτήθηκε ο Γιάννης Γκιόκας και συνέχισε: «Δεν θα μπορούσε να γίνει καμία διερεύνηση για το πώς επέδρασε η πολιτική της απελευθέρωσης και της ιδιωτικοποίησης των Μεταφορών, στο κρίσιμο ζήτημα της ασφάλειας τους, γιατί κανένα κόμμα, πλην του ΚΚΕ, όχι μόνο δεν θίγει το ζήτημα αυτό, αλλά εδώ σήμερα ακούμε και ύμνους για την πολιτική απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων.

Και όμως είναι αυτή η πολιτική, η οποία τεμάχισε τον ΟΣΕ, είναι αυτή η πολιτική η οποία οδήγησε αλλού να βρίσκονται τα βαγόνια και αλλού να βρίσκονται οι ράγες, είναι αυτή η πολιτική η οποία μείωσε το προσωπικό στο σιδηρόδρομο και είναι αυτή η πολιτική που στη λογική τού κέρδους, οδήγησε και στις αμαρτωλές συμβάσεις τύπου 717, υπονομεύοντας όλες τις αναγκαίες υποδομές, τις δυνατότητες και τα μέτρα ασφάλειας για επιβάτες και εργαζόμενους».

Ο βουλευτής ανέφερε ακόμη πως αν δεν υπήρχε σήμερα η πρόταση του ΚΚΕ, θα ήταν υπαρκτός ο κίνδυνος να μην γίνει καμία διερεύνηση ευθυνών, σε επίπεδο Βουλής, αφού ο μόνος σίγουρος δρόμος γι΄αυτό είναι η δυνατότητα, που προβλέπει το Σύνταγμα, για τη συγκρότηση Εξεταστικών Επιτροπών από την αντιπολίτευση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό, όπως σημείωσε ο κ. Γκιόκας, δεν προβλέπεται για τις Προανακριτικές Επιτροπές, όπου απαιτούν την έγκριση της εκάστοτε κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. «Παράλληλα θα υπήρχε ο κίνδυνος οριστικής συγκάλυψης των ευθυνών και ”ενταφιασμού” της έρευνας, δεδομένου ότι ο Κανονισμός της Βουλής ορίζει ρητά ότι δεν μπορεί να υπάρξει νέο αίτημα για Προανακριτική Επιτροπή, στηριγμένο στα ίδια πραγματικά περιστατικά».

Όμως, αν δεν υπήρχε σήμερα η πρόταση εξεταστικής, «δεν θα μπορούσε να έρθει ποτέ» μια πραγματική έρευνα σε βάθος 15ετίας, για τα αίτια και τις ποινικές ευθύνες, όλων όσων εμπλέκονται στην υπόθεση, είπε ο Γιάννης Γκιόκας και υπενθύμισε ότι αυτή την έρευνα ζητούν οι οικογένειες των θυμάτων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ