ΕΡΓΟΣΕ: Εγκριση δημοπράτησης τεσσάρων νέων έργων -Καραμανλής: Αλλάζουμε την εικόνα των μεταφορών στη χώρα - iefimerida.gr

ΕΡΓΟΣΕ: Εγκριση δημοπράτησης τεσσάρων νέων έργων -Καραμανλής: Αλλάζουμε την εικόνα των μεταφορών στη χώρα

τρενο ροζ μηχανη
Φωτογραφία: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε στην έγκριση των τευχών δημοπράτησης τεσσάρων νέων έργων, συνολικού προϋπολογισμού 373,9 εκατομμυρίων ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Πρόκειται για δύο έργα αναβάθμισης της γραμμής από την Αθήνα ως τη Πάτρα, κάτι που αποτελεί βασική προτεραιότητα του Υπουργείου μας και άλλα δύο νέα έργα που αφορούν τη περαιτέρω ανάπτυξη του Περιφερειακού Σιδηρόδρομου Αθηνών με τις απαραίτητες εργασίες προσαρμογής και της γραμμής και των νέων κτιριακών υποδομών και την ολοκλήρωση του τμήματος Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα με εργασίες ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης που απαιτούνται για μια σύγχρονη, λειτουργική γραμμή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αυτά τα έργα ανοίγει έτσι ένας νέος κύκλος δημοπρατήσεων για την ΕΡΓΟΣΕ που θα συνεχιστεί με τις προσκλήσεις για τα μεγάλα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου το αμέσως επόμενο διάστημα.

Αναλυτικά, πρόκειται για τα ακόλουθα έργα της ΕΡΓΟΣΕ

1) Κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο- Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού 175 εκατ. Ευρώ

2) Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 84 εκατ. Ευρώ

3) Κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα και κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων», προϋπολογισμού 72,8 εκατ. Ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

4) Υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών και σύνδεση του με Μετρό – β’ φάση Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού 42,1 εκατ. Ευρώ

Δήλωση Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή:

«Προχωράμε με την ΕΡΓΟΣΕ στη δημοπράτηση έργων που θα βελτιώσουν συνολικά άμεσα το σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα, προϋπολογισμού 373,9 εκατομμυρίων ευρώ. Είναι άλλα 4 έργα που έρχονται να επιβεβαιώσουν τη σημασία που δίνουμε στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου σε ένα διεθνές περιβάλλον όπου φιλοπεριβαλλοντικά μέσα μεταφοράς όπως ο σιδηρόδρομος, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στο ανταγωνιστικό πλαίσιο των μεταφορών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεχίζουμε τη συστηματική δουλειά και σύντομα θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε και το πρώτο βήμα για τα μεγάλα projects του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, ύψους 3,3 δις. € που θα αλλάξουν πραγματικά την εικόνα των μεταφορών στη χώρα».

Δήλωση Γενικού Γραμματέα Υποδομών, Γιώργου Καραγιάννη:

«Δημοπρατήσαμε 4 νέα έργα που κλείνουν υπολειπόμενες εργασίες τόσο στο πολύπαθο τμήμα Αθήνα - Κόρινθος – Πάτρα όσο και σε άλλες εκκρεμότητες που έρχονται από το παρελθόν. Είναι νέα έργα προϋπολογισμού 375 δις.€ που έρχονται να προστεθούν σε όσα δημοπρατήσαμε ή συμβασιοποιήσαμε το προηγούμενο διάστημα και αθροίζουν μαζί με όσα έρχονται το πρόγραμμα των 13 δις.€ που έχει κατ’ επανάληψη εξαγγείλει ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής. Δεν σταματάμε εδώ όμως για το σιδηρόδρομο, αφού τις επόμενες ημέρες έρχεται και η έναρξη της Α’ Φάσης από την ΕΡΓΟΣΕ για τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, ύψους 3,3 δις €, που θα προωθήσουν με καινοτόμο και ευέλικτο τρόπο τα έργα που έχει ανάγκη η χώρα, δίχως τις καθυστερήσεις του παρελθόντος».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ