Στον υπουργό Δικαιοσύνης, Γιώργο Φλωρίδη, διαβιβάστηκε από τον Άρειο Πάγο το αίτημα άρσης ασυλίας για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο.
Το αίτημα δαβιβάστηκε προκειμένου να ενεργοποιηθεί το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που έχουν εκδώσει σε βάρος του κ. Αβραμόπουλου οι βελγικές Αρχές.
Θα ακολουθήσει η διαβίβαση του αιτήματος για άρση ασυλίας στη Βουλή.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο