fbpx Διάλογος με «καρφιά» μέσω twitter Στέφανου Μάνου σε Κεραμέως- Για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ 278

Διάλογος με «καρφιά» μέσω twitter Στέφανου Μάνου σε Κεραμέως- Για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών

Ο Στέφανος μάνος σχολιάζει τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών
19|09|2019 | 17:10
Ο πρώην υπουργός Στέφανος Μάνος/ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ SOOC.GR

Διάλογο για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών είχαν μέσω twitter ο Στέφανος Μάνος με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Αφορμή ήταν η μείωση στις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών που ανακοίνωσε η κ. Κεραμέως, και που ο πρώην υπουργός βρήκε «χωρίς νόημα» αφού όπως έγραψε οι υπερήφανες ανακοινώσεις, δεν ανέφεραν τον συνολικό αριθμό των αποσπασμένων.

Η Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε ότι φέτος θα υπάρξουν 278 περισσότεροι εκπαιδευτικοί στην τάξη, καθώς έγινε μείωση των αποσπάσεων:

«Η έναρξη της σχολικής χρονιάς βρίσκει 278 περισσότερους εκπαιδευτικούς στην τάξη, καθώς αποφασίσαμε τη μείωση των αποσπάσεων σε φορείς. Από την πρώτη στιγμή η κατάλληλη στελέχωση των σχολικών μονάδων αποτέλεσε βασική μας προτεραιότητα».

Η απάντηση του Στέφανου Μάνου

Καθόλου ικανοποιημένος ο Στέφανος Μάνος σχολίασε μέσω του twitter:

«Η κ. Κεραμέως ανακοίνωσε υπερηφάνως ότι υλοποιήθηκε στο ακέραιο ο στόχος μείωσης του αριθμού των αποσπασμένων σε διοικητικές θέσεις εκπαιδευτικών. 278 λιγότεροι φέτος σε σύγκριση με πέρυσι. Μια ανακοίνωση χωρίς νόημα επειδή δεν αναφέρει το συνολικό αριθμό των αποσπασμένων».

Η Νίκη Κεραμέως δεν άφησε ασχολίαστη την μάλλον ειρωνική παρέμβαση Μάνου και εξαιρετικά ευγενικά, του απάντησε:

«Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Από 2094 αποσπασμένους εκπαιδευτικούς σε φορείς πέρυσι (π.χ. σε βιβλιοθήκες, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα) μειώσαμε τον αριθμό αυτό σε 1816, ήτοι μείωση κατά 278 άτομα».

ΣΧΟΛΙΑ