Απολογισμός Πλακιωτάκη για τις αλλαγές στη Ναυτιλία: «Αυτά αλλάξαμε σε πέντε μήνες» - iefimerida.gr

Απολογισμός Πλακιωτάκη για τις αλλαγές στη Ναυτιλία: «Αυτά αλλάξαμε σε πέντε μήνες»

Ο Γιάννης Πλακιωτάκης μιλάει στη Βουλή
Για τον απολογισμό του έργου του υπουργείου Ναυτιλίας ως τώρα, μίλησε ο κ. Πλακιωτάκης / Φωτογραφία: Eurokinissi, ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στις προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, αλλά και το μέχρι τώρα έργο του, μίλησε ο Γιάννης Πλακιωτάκης στη Βουλή.

Στην διάρκεια της ομιλίας του στη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό του 2020, ο υπουργός στάθηκε στο κομμάτι της οικονομίας, αναφέροντας πως ο πρωθυπουργός αποδεικνύει έμπρακτα και με συνέπεια τα όσα είχε προαναγγείλει στο παρελθόν, για βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών και στάθηκε στο κομμάτι της Ναυτιλίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο απολογισμός Πλακιωτάκη για τη Ναυτιλία

Ο κ. Πλακιωτάκης έκανε μία αποτίμηση των ενεργειών του υπουργείου του στους πέντε μήνες που βρίσκεται στο «τιμόνι» του. Τα σημεία που τόνισε στην ομιλία του, ήταν τα εξής:

  • Εγκρίθηκε, σε σχεδόν τρεις μήνες, το master plan των επενδύσεων της ΟΛΠ Α.Ε. ύψους 610 εκατ. Ευρώ που καθυστερούσε χρόνια.
  • Βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη το master plan των επενδύσεων της ΟΛΘ Α.Ε. ύψους 300 εκατ. Ευρώ.
  • Ενεργοποιήθηκε σε σχεδόν δύο μήνες το ΚΕΣΕΝ Μακεδονίας που παρέμενε ανενεργό για χρόνια, επιλύοντας έτσι ένα μείζον πρόβλημα των Ελλήνων ναυτικών της Μακεδονίας.
  • Αποκαταστάθηκαν πλήρως, μέσα σε δύο μήνες, οι κτιριακές υποδομές της Σχολής Πλοιάρχων της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου.
  • Εγκρίθηκαν 18 νέες άγονες γραμμές που συνδέουν για πρώτη φορά μεταξύ τους απομακρυσμένους προορισμούς στο Βορειο-Ανατολικό και Νότιο-Ανατολικό Αιγαίο.
  • Για πρώτη φορά συνδέθηκαν ακτοπλοϊκά η Κρήτη με τα Δωδεκάνησα και η Θεσσαλονίκη με το Βόρειο-Ανατολικό Αιγαίο.
  • Εγκρίθηκαν εργασίες αποκατάστασης ζημιών και ελλείψεων σε 34 μικρά και μεσαία λιμάνια της χώρας.
  • Αυξήθηκε κατά 40 εκατ. Ευρώ η ετήσια επιδότηση των άγονων γραμμών, από 90 εκατ. Ευρώ που ήταν πέρυσι σε 130 εκατ. Ευρώ φέτος.
  • Αποφασίσθηκε οι άγονες γραμμές να χρηματοδοτούνται μέσο του Προγράμματος Δημόσιων Επενδύσεων ώστε να υπάρχει σταθερή και αδιάλειπτη κάλυψη των μεταφορικών αναγκών της νησιωτικής Ελλάδας.

Τα σημεία που εστιάζει η Ναυτιλία το 2020

Στη συνέχεια και όσον αφορά τον προγραμματισμό του υπουργείου για το 2020 ο κ. Πλακιωτάκης τόνισε ότι το υπουργείο είναι ήδη έτοιμο να προχωρήσει σε σειρά στοχευμένων διαρθρωτικών αλλαγών και μεταβολών σε πέντε βασικούς πυλώνες. Συγκεκριμένα, στη ναυτιλία και τη ναυτική εκπαίδευση, στους λιμένες, στην ακτοπλοΐα, στον θαλάσσιο τουρισμό και στη νησιωτική πολιτική.

Επίσης αναφέρθηκε εκτενώς και στα μέτρα που ήδη λαμβάνονται για την ενίσχυση του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, το οποίο και σηκώνει και το κύριο βάρος των προσφυγικών ροών, τόσο σε υλικά μέσα, όσο και σε έμψυχο υλικό, υπογραμμίζοντας και την πρόσφατη δωρεά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών με δέκα νέα περιπολικά σκάφη.

«Εργαζόμαστε συστηματικά ώστε να μην χαθεί ούτε ένα ευρώ για το εξοπλιστικό πρόγραμμα του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής», είπε, προσθέτοντας ότι «αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη ένα μεγάλο πρόγραμμα 200 εκατ. Ευρώ ενώ το νέο πρόγραμμα που ήδη σχεδιάζεται θα υπερβεί τα 400 εκατ. Ευρώ.»

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ