Αγαπηδάκη από Ημαθία: «Η πρόληψη φτάνει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, κανένας πολίτης δεν είναι μόνος του» - iefimerida.gr

Αγαπηδάκη από Ημαθία: «Η πρόληψη φτάνει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, κανένας πολίτης δεν είναι μόνος του»

 Ειρήνη Αγαπηδάκη στην Ημαθία
H Ειρήνη Αγαπηδάκη σε περιοδεία στην Ημαθία
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Η πρόληψη φτάνει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, κανένας πολίτης δεν είναι μόνος του». Αυτό ήταν το μήνυμα της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας, Ειρήνης Αγαπηδάκη.

Η κ. Αγαπηδάκη πραγματοποίησε διαδοχικές επισκέψεις στα Περιφερειακά Ιατρεία στη Φυτεία, το Αρκοχώρι και το Αγγελοχώρι του νομού Ημαθίας, όπου οι Κινητές Ομάδες Υγείας πραγματοποίησαν δράσεις δωρεάν προληπτικού ελέγχου και παροχής υπηρεσιών υγείας σε σταθερά σημεία, στα Περιφερειακά Ιατρεία, στα Τοπικά Ιατρεία των περιοχών αλλά και κατ' οίκoν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος της επίσκεψης ήταν η προσωπική εποπτεία των δράσεων που υλοποιούν οι Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ), καθώς και η άμεση επικοινωνία με τους πολίτες σχετικά με το μεγάλο πρόγραμμα των δωρεάν προληπτικών εξετάσεων που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των εξετάσεων εντοπίστηκαν πολλές περιπτώσεις κατοίκων με σακχαρώδη διαβήτη, υπέρταση και άλλα χρόνια νοσήματα τα οποία δεν είχαν διαγνωστεί.

Αγαπηδάκη: Για εμάς, η Υγεία ξεκινά από την πρόληψη

Η κ.Αγαπηδάκη είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους κατοίκους των περιοχών αυτών, να ακούσει τις ανάγκες τους και να τους ενημερώσει για τη σημασία της πρόληψης και προσυμπτωματικού ελέγχου, ο οποίος πλέον πηγαίνει «πόρτα-πόρτα» ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες κοινότητες.

«Για εμάς, η Υγεία δεν ξεκινά από το νοσοκομείο. Ξεκινά από την πρόληψη, από την καθημερινότητα του πολίτη στο χωριό και στην περιφέρεια. Με τις Κινητές Ομάδες Υγείας σπάμε την απομόνωση και φέρνουμε το κράτος δίπλα στον άνθρωπο. Δεν περιμένουμε να νοσήσει κάποιος για να τον φροντίσουμε· πηγαίνουμε εμείς εκεί, προσφέροντας δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για σοβαρά νοσήματα.Το μήνυμά μας είναι ξεκάθαρο: Κανένας πολίτης δεν είναι μόνος του, όσο μακριά κι αν ζει από τα μεγάλα αστικά κέντρα. Η πρόληψη σώζει ζωές και είναι δικαίωμα όλων» επισήμανε η κα Αγαπηδάκη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των Περιφερειακών Ιατρείων, η κ. Αγαπηδάκη εξήρε το έργο τους και υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση συνεχίζει σταθερά την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου για την αναβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, όχι μόνο με την ενίσχυση του υπάρχοντος προσωπικού αλλά επενδύοντας στην πρόληψη ως τον βασικό πυλώνα για ένα βιώσιμο και ανθρωποκεντρικό σύστημα υγείας.

ΑΠΕ ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ