fbpx ΖeniΘ: Στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΖeniΘ: Στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ
21|10|2020 | 15:17
Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ μίλησε στο iefimerida.gr για την πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα, αλλά και για τις καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Η ZeniΘ είναι ένας δυνατός εναλλακτικός πάροχος ενέργειας. Τι είναι αυτό που φέρνει στην ελληνική αγορά ενέργειας και στον καταναλωτή;

Η ΖeniΘ είναι ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με ιστορία μεγαλύτερη των 20 χρόνων δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα.

Συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα.

Στη ZeniΘ προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα από ενεργειακές υπηρεσίες και προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο για τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών, με στόχο να διευκολύνουμε και να βελτιώνουμε την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό.

Είδαμε με την έκρηξη της πανδημίας την μετάβαση πολλών υπηρεσιών σε ψηφιακές. Πώς τοποθετήθηκε η ZeniΘ σ’ αυτήν την αλλαγή;

H ZeniΘ και προσαρμόστηκε αμέσως στις νέες συνθήκες και εμπλούτισε τις υπηρεσίες της προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες της. Έτσι ανέπτυξε μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια. Πρόκειται για μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες στις οποίες πρωτοπορεί και μας μεταλαμπαδεύει ο μέτοχός μας ΕΝΙ εδώ και χρόνια.

Δημιουργήσαμε το e-contract, χάρη στο οποίο όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν, εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα. Παράλληλα, δημιουργήσαμε την υπηρεσία e-bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους επίσης σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.

Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.

Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online.

Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσάραμε μόλις επίσης την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσουμε χρόνο αναμονής και για να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

Σε ένα τοπίο με δεκάδες εναλλακτικούς παρόχους ενέργειας, τι έχετε να προτείνετε στον καταναλωτή ως προς τα κριτήριά του για την επιλογή του σωστού παρόχου;

Πράγματι, αυτή τη στιγμή ο καταναλωτής βομβαρδίζεται από διαφημίσεις στην τηλεόραση με υποσχέσεις για την «χαμηλότερη τιμή» σε μια αγορά ενέργειας της οποίας η αξιοπιστία έχει πληγεί στο παρελθόν και καλείται πράγματι να επιλέξει μεταξύ δεκάδων εναλλακτικών παρόχων. Από την πλευρά μας λοιπόν, οφείλουμε να είμαστε ξεκάθαροι και σαφείς σε όλες μας τις επικοινωνίες με τον πελάτη. Οι εταιρείες πρέπει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη και να προφυλάξουμε τον καταναλωτή, εκπαιδεύοντάς τον, στεκόμενοι δίπλα του ως πραγματικοί ενεργειακοί σύμβουλοι για να δούμε τις πραγματικές ανάγκες του, μιλώντας του ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια για τις τιμές και τις προσφορές μας.

Όσον αφορά τον καταναλωτή, η απόφαση για τον πάροχο ενέργειας πρέπει να λαμβάνεται με διευρυμένα κριτήρια και να μην επηρεάζεται μόνο από ευκαιριακές δράσεις αλλά να προκύπτει ως αποτέλεσμα της συνολικής ιστορίας και της ποιότητας των υπηρεσιών μιας εταιρείας. Και η ΖeniΘ, με 20 και πλέον χρόνια ιστορίας της στην ελληνική αγορά και με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες έχει αποδείξει ότι αξίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Είναι σημαντικό λοιπόν να διατηρήσουμε αυτήν την εμπιστοσύνη και να τον επιβραβεύουμε γι’ αυτήν – γιατί είναι μια σχέση ζωντανή και γι’ αυτό συνεχώς επενδύουμε σε ανθρώπους, συστήματα, εκπαίδευση - για να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη. Και μ’ αυτή τη λογική φροντίζουμε να είναι όλα ξεκάθαρα, εύκολα και γρήγορα για τον πελάτη και βεβαίως προς όφελός του, και όταν εκείνος μόνος του αναζητά online στο site μας τα προϊόντα που του ταιριάζουν και κατά την επαφή του στα 10 καταστήματά μας με τους ανθρώπους της ZeniΘ και τηλεφωνικά στις γραμμές εξυπηρέτησης 18321.

Αυτές τις ημέρες βλέπουμε ότι υπάρχει μια μεγάλη προσφορά ενέργειας στο πλαίσιο της Red Week της ZeniΘ; Τι έχει να κερδίσει ο καταναλωτής;

H Red Week είναι μια κορυφαία προσφορά ενέργειας, μια προσφορά «στο κόκκινο» από τη ZeniΘ, γιατί προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ ρεύμα για 3 ολόκληρους μήνες σε όσους κάνουν συμβόλαιο σε ρεύμα ηλεκτρονικά από τη σελίδα της ZeniΘ.

Η Red Week ωστόσο φέτος συνδυάζεται με το online συμβόλαιο, καθώς η ΖeniΘ δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία, να το κάνουν ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, από το σπίτι τους, και για φυσικό αέριο και για ρεύμα. Το online συμβόλαιο είναι ένα σημαντικό βήμα για να διευκολύνουμε τα πράγματα για τους καταναλωτές που θέλουν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους.

Δυο είναι λοιπόν τα οφέλη για τον καταναλωτή - η ευκολία, η ελευθερία επιλογής του χώρου και του χρόνου για το συμβόλαιό του και η κορυφαία προσφορά ενέργειας, 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση - έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ