Τράπεζα Πειραιώς: Συγγνώμη, λάθος η χρέωση 5 ευρώ για το e-banking - iefimerida.gr

Τράπεζα Πειραιώς: Συγγνώμη, λάθος η χρέωση 5 ευρώ για το e-banking

Ταμπέλα της Τράπεζας Πειραιώς
Τράπεζα Πειραιώς: Συγγνώμη, λάθος η χρέωση 5 ευρώ για το e-banking -Φωτογραφία: Nikos Libertas / SOOC
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε ο αντιλογισμός της χρέωσης: «τέλος σύνδεσης winbank» που έγινε εκ παραδρομής. Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση». Με αυτό το γραπτό μήνυμα - SMS ενημερώνει τους πελάτες της η Τράπεζα Πειραιώς για τη χρέωση 5 ευρώ που έγινε σε πελάτες που κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής υπηρεσίας της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζεται ότι για το θέμα με την χρέωση είχε τοποθετηθεί ο υπουργός με ανάρτησή του στο twitter και είχε αναφέρει ότι επρόκειτο για λάθος του συστήματος. Ο υπουργός διευκρίνισε ότι το θέμα ερευνήθηκε και από αυτόν και από τις υπηρεσίες του υπουργείου.

«Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος, θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμία νέα επιπλέον χρέωση», διαβεβαίωσε ο ίδιος.

Σήμερα με νέα ανάρτησή του ο υπουργός αναφέρει: "Σε χιλιάδες πελάτες της Τραπέζης Πειραιώς έρχεται σήμερα αυτό το μήνυμα. Όσο κάποιοι με κατηγόρησαν για την χθεσινή μου παρέμβαση, εμείς προχωράμε υπέρ των πολιτών να είμαστε εδώ», σημειώνει στο twitter ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ