Οι Temu και Shein, δύο από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου, στρέφουν πλέον την προσοχή τους στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς η επιχειρηματική τους δραστηριότητα στις ΗΠΑ υφίσταται σοβαρά πλήγματα λόγω αυστηρότερων εμπορικών πολιτικών και νέων δασμών.
Το τέλος απαλλαγής από δασμούς για μικροδέματα που καταργήθηκε τον Μάιο στις ΗΠΑ, καθώς και οι επιπλέον επιβαρύνσεις που φτάνουν έως και το 54% για αποστολές μέσω ταχυδρομείου, έχουν πλήξει τη βιωσιμότητα των δύο πλατφορμών στην αμερικανική αγορά.
Οι εταιρείες εντείνουν την παρουσία τους στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο, αυξάνοντας κατακόρυφα τις διαφημιστικές δαπάνες, επεκτείνοντας τις αποθήκες και προσαρμόζοντας τα επιχειρηματικά τους μοντέλα σε τοπικές ανάγκες.
Διαβάστε περισσότερα στο economistas.gr.