Το νέο σκούτερ της Piaggio αλλάζει την έννοια της διανομής κατ’ οίκον -Eνα μικρό κατάστημα εν κινήσει | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr

Το νέο σκούτερ της Piaggio αλλάζει την έννοια της διανομής κατ’ οίκον -Eνα μικρό κατάστημα εν κινήσει

MyMoover: Το νέο σκούτερ της Piaggio
MyMoover: Το νέο σκούτερ της Piaggio
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ανήκεις στoυς επιχειρηματίες που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο ή συνδέονται με τις κατ’ οίκον παραδόσεις; Έχεις σκεφτεί να επενδύσεις σε νέα οχήματα που θα συμβάλλουν στην ευημερία της εταιρείας σου; Η Piaggio έχει τη λύση που χρειάζεσαι!

Η πανδημία ανέδειξε πολλά κοινωνικά και οικονομικά ζητήματα και μεταξύ άλλων, άλλαξε τις αγοραστικές μας συνήθειες. Τα lockdown ανάγκασαν τον κόσμο να στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες -και κατά συνέπεια- τις κατ’ οίκον παραδόσεις να έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Όμως, οι περισσότερες εταιρείες ήταν απροετοίμαστες μπροστά σε αυτό το νέο φαινόμενο, εάν σκεφτεί κανείς μάλιστα, πως τουλάχιστον όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αυξήθηκε κατά 42,7% το 2020. Πώς μπορεί να ξεχάσει κανείς τα courier και τον όγκο των αποστολών που έπρεπε να παραδοθούν στις γιορτές, με τους πελάτες να διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Piaggio, λοιπόν, έχοντας αφουγκραστεί τις σύγχρονες ανάγκες και αντιλαμβανόμενη ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει και να επεκταθεί, δημιούργησε το απόλυτο όχημα στα επαγγελματικά οχήματα, ένα σκούτερ ειδικά σχεδιασμένο για παραδόσεις αγαθών.

Γιατί να επιλέξει κανείς το νέο σκούτερ της Piaggio;

Με μια ιστορία που μετρά πάνω από 60 χρόνια, η Piaggio θέλησε να δημιουργήσει ένα όχημα μεταφοράς αγαθών που να παρέχει τόσο ασφάλεια στον εργαζόμενο όσο και να κάνει πιο επικερδή την επιχείρηση. Και φαίνεται πως αυτό το πέτυχε με το MyMoover.

Ένα σκούτερ με ικανότητα φόρτωσης που αψηφά τους νόμους της φυσικής με εξαιρετική προσοχή στην ασφάλεια και την απόδοση. Ένα όχημα που προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό χαρακτηριστικών, ειδικά για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με παραδόσεις ή διανομές.

Ένα μικρό κατάστημα εν κινήσει!

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του νέου MyMoover της Piaggio είναι ο όγκος των αντικειμένων που μπορεί να μεταφέρει. Συγκεκριμένα, είναι εφοδιασμένο στο πίσω μέρος με ένα κουτί χωρητικότητας 261 λίτρων και 60 κιλών βάρους. Μάλιστα, το κουτί ανοίγει με ένα κουμπί στο τιμόνι και διαθέτει ένα σύστημα συγκράτησης με δύο ελατήρια αερίου -όπως τα πορτ μπαγκάζ των αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το κουτί στο πίσω μέρος είναι χωρητικότητας 261 λίτρων
Το κουτί στο πίσω μέρος είναι χωρητικότητας 261 λίτρων

Κι αν δεν σας φτάνει αυτός ο χώρος, η μπροστινή σχάρα έχει ικανότητα φόρτωσης επιπλέον 20 κιλών, όσο για τα μικρότερα αντικείμενα, μπορούν να μπουν στην κεντρική τσάντα -διάστασης Α3- στο εσωτερικό της ποδιάς, βάρους 5 κιλών. Αν μη τι άλλο, μπορείτε να μεταφέρεται ένα μικρό κατάστημα, μειώνοντας έτσι των αριθμό των δρομολογίων παραδόσεων.

Η ασφάλεια πρώτη προτεραιότητα

Φυσικά, η Piaggio έδωσε πολύ μεγάλη σημασία και στην ασφάλεια των υπαλλήλων. Το νέο σκούτερ είναι τρίτροχο, με την ισχύ του συστήματος πέδησης να κατανέμεται εξίσου στους τρεις τροχούς. Διαθέτει επίσης χειρόφρενο, για ασφαλή στάθμευση ακόμα και σε δρόμους με κλίση, είναι εξοπλισμένο με τρία χειρόφρενα, για δυνατό και αποτελεσματικό φρενάρισμα που μοιράζεται μεταξύ των 3 τροχών. Επίσης, η απουσία σταντ καθιστά τη στάθμευση πιο εύκολη για τον οδηγό, αλλά και πιο ασφαλή, καθώς μειώνεται η πιθανότητα ατυχήματος ενώ έχει και κλείδωμα της ανάρτησης που διασφαλίζει τη σταθερότητα του οχήματος κατά τη στάθμευση ή τις χειροκίνητες μανούβρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το φορτίο λειτουργεί όπως ένας συνεπιβάτης, δηλαδή ακολουθεί την κλίση του σώματος του οδηγού χωρίς να επιβαρύνεται η ευστάθεια του οχήματος. Το όχημα συμπεριφέρεται σαν ένα δίτροχο.
Το φορτίο λειτουργεί όπως ένας συνεπιβάτης, δηλαδή ακολουθεί την κλίση του σώματος του οδηγού χωρίς να επιβαρύνεται η ευστάθεια του οχήματος. Το όχημα συμπεριφέρεται σαν ένα δίτροχο.

Ο εξοπλισμός του σκούτερ ολοκληρώνεται με το μεγάλο παρμπρίζ, το επίπεδο πάτωμα, το προστατευτικό σχήμα της ποδιάς, τη θύρα USB και τα προστατευτικά για τα χέρια του οδηγού, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης στον υπάλληλο.

Είναι δυνατόν να έχει μαύρο κουτί (GPS);

Κι όμως, είναι. Μέσω ενός προγράμματος ανάγνωσης που βρίσκεται πάνω από το ταμπλό, είναι δυνατή η ενεργοποίηση της αναγνώρισης του οδηγού και ταυτόχρονα ο αναβάτης μπορεί να παραμείνει συνδεδεμένος με το κέντρο επιχειρήσεων. Ο εξοπλισμός του οχήματος με το μαύρο κουτί μεταφέρει δεδομένα τηλεματικής σε πραγματικό χρόνο σε μία κεντρική μονάδα, παρέχοντας επιπλέον δυνατότητες, όπως ο εντοπισμός διαδρομών και η διαχείριση των προτεραιοτήτων παράδοσης, οι οποίες τελικά επιτρέπουν την βελτίωση της αποτελεσματικότητας των παραδόσεων.

Τέλος, το μαύρο κουτί στέλνει σήμα έκτακτης ανάγκης στη μονάδα ελέγχου σε περίπτωση ατυχήματος.

Η Piaggio πρωτοπορεί ξανά στον τομέα της και προσφέρει στους επαγγελματίες ένα όχημα που θα κάνει «παιχνιδάκι» τις παραδόσεις σας, μειώνοντας το χρόνο μεταξύ παραλαβής και παράδοσης ενώ παράλληλα εγγυάται την ασφάλεια των εργαζομένων. Κάνε μια νέα επένδυση και δες την επιχείρησή σου να ανθεί, εξοπλίζοντάς την με σύγχρονα εργαλεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανακαλύψτε εδώ όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Piaggio MyMoover και επικοινωνήστε με ένα σημείο πώλησης Piaggio για ένα test ride.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ piaggio σκούτερ παράδοση delivery
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ