Η στρατηγική σημασία της εξυπηρέτησης πελατών για την Protergia - iefimerida.gr

Η στρατηγική σημασία της εξυπηρέτησης πελατών για την Protergia

Εξυπηρέτηση πελατών
Η στρατηγική σημασία της εξυπηρέτησης πελατών για την Protergia/Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ποιο είναι το κλειδί για την επιτυχή λειτουργία ενός οργανισμού που αναπτύσσει υπηρεσίες; Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και η τελική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Γι’ αυτό το λόγο, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που διανύουμε, αποτελεί διεθνή θεσμό, που εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την Protergia, τον Τομέα Ενέργειας & Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι από τα πιο κομβικά μέρη της εταιρείας, η οποία έχει ως στόχο να βρίσκεται δίπλα στον κάθε συνδρομητή και να του παρέχει όχι μόνο τις υπηρεσίες που έχει ανάγκη αλλά εκείνες που τον συμφέρουν περισσότερο. Σε αυτή την κατεύθυνση οι άριστα καταρτισμένοι επαγγελματίες της Protergia, θέτουν ως βασική τους επιδίωξη την εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου σε κλίμα άριστης συνεργασίας και ενισχύοντας την κουλτούρα αλληλεπίδρασης.

Και η προσπάθεια αυτή των επαγγελματιών της Protergia αποτυπώνεται στην πράξη, όπως δείχνουν έρευνες της εταιρείας, τόσο για τους εταιρικούς πελάτες όσο και για τους απλούς πολίτες. Συγκεκριμένα, 9 στους 10 εταιρικούς πελάτες της Protergia δηλώνουν ικανοποιημένοι από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, όπως και με τις γνώσεις των υπαλλήλων. Μεγάλο είναι το ποσοστό και στους απλούς πολίτες – πελάτες της Protergia, καθώς 8 στους 10 δηλώνουν ικανοποιημένοι από το Τμήμα Εξυπηρέτησης, ενώ το 91% δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένο από την ευγένεια και τη φιλικότητα των εργαζομένων στο τμήμα αυτό.

Η συνεπής στάση επιβραβεύεται

Οι άνθρωποι της Protergia έχοντας ως βασική παράμετρο της καθημερινότητάς τους τον άνθρωπο και τις εξατομικευμένες ανάγκες του, έχουν διακριθεί και τιμηθεί για το αποτέλεσμα της συνεπούς στάσης τους καθώς αποτελούν τον συνδετικό κρίκο με τους συνδρομητές. Λειτουργώντας με αυξημένο αίσθημα καθήκοντος και εξελίσσοντας συνεχώς τις δεξιότητές τους, η αναγνώριση εκτός από την ικανοποίηση των πελατών -κάτι που είναι και το ζητούμενο- έχει έρθει τόσο με το Ειδικό Βραβείο «Real Life Heroes Award 2020» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και με τα Grand Prix Customer Service Awards 2016 & 2107 στην κατηγορία Large Call Centers.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φέτος η Protergia γιορτάζει την Εθνική εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με έναν μεγάλο διαγωνισμό στο Instagram με δώρο ένα ηλεκτρικό πατίνι Ducati Pro-I EVO. Μπες στο προφίλ της Protergia στο Instagram (Protergia.gr), κάνε follow τη σελίδα, γράψε σε σχόλιο τι σημαίνει για εσένα εξυπηρέτηση πελατών και μπες στην κλήρωση για να διεκδικήσεις το δώρο. Ο διαγωνισμός ισχύει μέχρι και τις 10/10.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Protergia εξυπηρέτηση πελατών πελάτης
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ