Πώς θα μπει η Ελλάδα στον χάρτη των διεθνών logistics - iefimerida.gr

Πώς θα μπει η Ελλάδα στον χάρτη των διεθνών logistics

Logistics/Φωτο: Shutterstock
Logistics / Φωτό: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Όταν βρέχει ευρώ, δεν είναι δυνατόν εμείς να κρατάμε ομπρέλα», λένε αρμόδιες πηγές σχολιάζοντας τα ευρήματα ερευνών, που δείχνουν ότι η Ελλάδα παρά την τεράστια ζήτηση για αποθηκευτικούς χώρους και παρά τη θέση- κλειδί, δεν έχει καταφέρει να διεισδύσει ακόμα στον διεθνή χάρτη των logistics.

Η χθεσινή διευρυμένη σύσκεψη στο υπουργείο Ανάπτυξης μόνο τυχαία δεν ήταν. Στο επίκεντρο βρέθηκαν τα έξι νέα υπερσύγχρονα κέντρα logistics που βρίσκονται υπό ανάπτυξη στην Αττική (Θριάσιο 1, Θριάσιο 2, Φυλή, Ελευσίνα, ΙΚΕΑ) και στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, στο πρώην Στρατόπεδο Γκόνου, ωστόσο το στοίχημα είναι μεγαλύτερο: η επικαιροποίηση του νομικού πλαισίου του 2014, έτσι ώστε ο τομέας των logistics να προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις των διεθνών αγορών, με στρατηγικό στόχο να γίνει η χώρα μας διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο μεταξύ Ανατολής και Δύσης, Βορρά και Νότου.

Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ελλάδα μεταφορές logistics
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ