Νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές - iefimerida.gr

Νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Ηλεκτρονικές αποδείξεις: Μια νεαρή γυναίκα ψωνίζει με την πιστωτική της κάρτα από τον υπολογιστή της
Φωτογραφία: SHUTTERSTOCK
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Βροχή» οι καταγγελίες για πρακτικές εξαπάτησης από e-shops στον συνήγορο του καταναλωτή.

Μπορεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να επιτρέπει, πλέον, τη δημιουργία εικονικών δοκιμαστηρίων για όσους καταναλωτές προτιμούν τις εξ αποστάσεως αγορές, μπορεί η ταχύτητα παράδοσης των ηλεκτρονικών παραγγελιών να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την προτίμηση του ενός ή του άλλου e- shop, ωστόσο το ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να ταλανίζεται από «παιδικές ασθένειες», όπως η προσπάθεια εξόφθαλμης εξαπάτησης των καταναλωτών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την τελευταία Έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, αν και μειωμένες σε σχέση με την περίοδο των lockdown, υπήρξαν χιλιάδες καταγγελίες που αφορούσαν σε παρελκυστικές πρακτικές και πρακτικές εξαπάτησης που υιοθετούνται από ορισμένα e- shops, όπως ιδίως η μη παράδοση παραγγελθέντων ειδών, για τα οποία το αντίστοιχο τίμημα είχε προεισπραχθεί, καθώς και η παράδοση προϊόντων απομίμησης ή προϊόντων με διαφορετικές ιδιότητες από τις συνομολογημένες.

Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού στο economistas.gr.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ