Μετρό – Γραμμή 4: Γιατί «φρενάρει» ο διαγωνισμός -Φόβοι για περαιτέρω καθυστερήσεις στο έργο - iefimerida.gr

Μετρό – Γραμμή 4: Γιατί «φρενάρει» ο διαγωνισμός -Φόβοι για περαιτέρω καθυστερήσεις στο έργο

Μετρό Γραμμή 4 / Εικόνα από αποβάθρα του μετρό της Αθήνας με επιβάτες
Φωτογραφία: INTIME NEWS/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που βρίσκεται σήμερα στα «σκαριά».

Σύμφωνα με το economistas.gr, όλα έδειχναν να κυλούν ομαλά μετά το «πράσινο φως» που έδωσε, προ τριμήνου το Συμβούλιο της Επικρατείας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, το διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό -μετά από σχεδόν έξι μήνες αδράνειας- να αποφασίσει, στις αρχές Ιανουαρίου, την επανεκκίνηση του διαγωνισμού για τη Γραμμή 4 του Μετρό, με τον έλεγχο των τεχνικών φακέλων των δυο υποψηφίων (ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport και ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy).

Γιατί «φρενάρει» η Γραμμή 4 του Μετρό

Η διαδικασία ελέγχου των φακέλων για τη Γραμμή 4 του Μετρό ξεκίνησε πριν από περίπου δύο εβδομάδες, όμως η έκβαση δεν ήταν η αναμενόμενη.

Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ για το νέο «φρένο» στον διαγωνισμό για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μετρό γραμμή 4 Αττικό Μετρό
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ