Όποιος πιστεύει ότι δεν μπορεί να αποτελέσει στόχο ηλεκτρονικών επιθέσεων, επειδή το μέγεθος της επιχείρησης του είναι μικρό, πλανάται πλάνην οικτρά.
Σύμφωνα με έρευνα της Mastercard, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.800 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε 18 χώρες της Ευρώπης, ο 1 στους 4 επιχειρηματίες (25%) έχει δεχτεί επίθεση, με τα υψηλότερα ποσοστά να καταγράφονται στην Ιρλανδία (38%), τη Δανία (35%) και τη Γαλλία (29%).
Καθώς η ψηφιακή απάτη εξελίσσεται και γίνεται πιο εξεζητημένη, οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων βρίσκονται αντιμέτωποι με αυξανόμενες προκλήσεις στην προσπάθειά τους να προστατεύσουν τις περιουσίες τους από τις κυβερνοαπειλές.
Οι 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ευρώπης αντιπροσωπεύουν το 99% του συνόλου των επιχειρήσεων και προσφέρουν περίπου τα τρία τέταρτα του συνόλου των θέσεων εργασίας.
Ένας στους δύο επιχειρηματίες δηλώνει άγνοια σχετικά με την προστασία από τις κυβερνοεπιθέσεις
Παρά τη συχνότητα των περιστατικών, σχεδόν οι μισοί επιχειρηματίες (47%) δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν πώς να προστατευτούν από το ψηφιακό έγκλημα. Η ανάγκη για επιμόρφωση γύρω από το θέμα είναι επιτακτική, με το 67% να αναγνωρίζει ότι πρέπει να βελτιώσει τις γνώσεις του στον τομέα της κυβερνοασφάλειας- τάση που είναι πιο έντονη στην Ιρλανδία (83%), την Πολωνία (82%) και την Πορτογαλία (79%).