Κορωνοϊός: Τι αγόρασαν οι Ελληνες εν μέσω καραντίνας -Οι περιοχές με την μεγαλύτερη αγοραστική κίνηση

Φωτογραφία: EUROKINISSI

Αυξημένες ήταν οι αγορές που έκαναν οι Έλληνες εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, ειδικά μετά την ανακοίνωση των μέτρων της απαγόρευσης κυκλοφορίας.

Τα προϊόντα οικιακής χρήσης φαίνεται να είναι η πρώτη προτίμηση στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της καραντίνας αφού σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις κατά 70%. Ακολουθούν τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης με άνοδο 43,7% και τα τρόφιμα και ποτά με 28,4%

Από τα προϊόντα ξηράς τροφής, πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το αλεύρι με ποσοστό 146,1% και ακολουθούν τα όσπρια, το ρύζι και τα ζυμαρικά.

Από τα μη εδώδιμα, ρεκόρ πωλήσεων κάνει το σαπούνι με αύξηση 246,7% και ακολουθούν τα καθαριστικά σπιτιού και τα μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής.

Οι περιοχές στις οποίες καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση, είναι η Θεσσαλονίκη με ποσοστό 33,5% και ακολουθεί η ευρύτερη Μακεδονία – Θράκη και η Αττική με 27,7%.

Μιλώντας στο MEGA ο αναπληρωτής Αντιπρόεδρος της ΣΕΛΠΕ, Αντώνης Ζαΐρης, σχολίασε την κίνηση του εμπορίου.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαΐρη, «υπάρχει προτεραιότητα στις αγορές προϊόντων περιποίησης, οικιακής χρήσης και ξηράς τροφής. Ωστόσο ο δείκτης οικονομικού κλίματος έχει πέσει στις 109 μονάδες το Μάρτιο από 113 του προηγουμένου μήνα. Καταγράφεται επιδείνωση των προσδοκιών στους κλάδους λιανικής».

Σημαντικός είναι και ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης, ο οποίος διατυπώνει αρνητικές προβλέψεις για την πορεία της οικονομίας.

Ο κ. Ζαΐρης υποστήριξε πως μείζονος σημασίας για την οικονομία είναι να σταματήσει το lockdown. «Όσο τα καταστήματα παραμένουν κλειστά έχει επίπτωση 7% του ΑΕΠ», δήλωσε και πρόσθεσε πως «αν σταματήσει τέλη Απριλίου, γύρω στο 50% των μηνιαίων ζημίων θα αποκατασταθεί μέχρι τέλη Ιουνίου».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Κορωνοϊός ΚΑΤΑΛΑΝΩΤΕΣ σούπερ μάρκετ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ