Όταν η Mars προχώρησε πέρυσι σε μια αθόρυβη αλλαγή της δημοφιλούς στο Ηνωμένο Βασίλειο σοκολάτας Galaxy, μειώνοντας κατά 10 γραμμάρια το τυπικό μέγεθος του προϊόντος και επανασυσκευάζοντας την δίχως να μειώσει την τιμή, οι καταναλωτές εξεπλάγησαν, όχι όμως και οι έμποροι στην αγορά κακάο.
Η 113 ετών εταιρεία, γνωστή για τα σνακ όπως το Twix και τα M&M's έτσι υιοθέτησε τη συμβουλή που δίνεται στα βιβλία ζαχαροπλαστικής: Όταν το κόστος του κακάο αυξάνεται, βρείτε τρόπους να πουλήσετε στα νοικοκυριά μικρότερες δόσεις σοκολάτας ή νέες λιχουδιές χωρίς καθόλου σοκολάτα.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο