Η ώρα του franchise: Γιατί αποτελεί εγγύηση η chillbox - iefimerida.gr

Η ώρα του franchise: Γιατί αποτελεί εγγύηση η chillbox

To κατάστημα της chillbox στη Λάρισα
To κατάστημα της chillbox στη Λάρισα
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η πανδημία έφερε σημαντικές ανακατατάξεις στην ελληνική αγορά, φέρνοντας σε δύσκολη θέση ακόμα και μεγάλα brands, ιδιαίτερα στον κλάδο της εστίασης, τα οποία αναγκάστηκαν να περιορίσουν τις δραστηριότητες.

Υπάρχουν, ωστόσο, και επιχειρήσεις που τόλμησαν, πειραματίστηκαν και τελικά απεγκλωβίστηκαν από τον κλοιό της πανδημίας. Σύμφωνα με αναλυτές, χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της chillbox, η οποία επέλεξε να μην κάνει πίσω, παίρνοντας ένα ρίσκο που την οδήγησε στην επιτυχία.

Η chillbox, που μετρά ήδη 10 χρόνια στην αγορά του παγωτού και ήταν η πρώτη που έφερε το παγωμένο γιαούρτι στην Ελλάδα, αποφάσισε να προχωρήσει σε μια στρατηγική ανανέωση του concept της και να κάνει ένα γερό «λίφτινγκ» στην εικόνα και την επικοινωνία της.

Περισσότερα για το πώς η chillbox παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης μπορείτε να διαβάσετε στο κείμενο του Economistas.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ εστίαση brands chillbox
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ