fbpx Η LVMH αγόρασε τη... σαμπάνια του Τζέι Ζι -Deal εκατομμυρίων | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΑ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 250 ΕΚΑΤ. ΔΟΛΑΡΙΑ

Η LVMH αγόρασε τη... σαμπάνια του Τζέι Ζι -Deal εκατομμυρίων

O Jay Z με ροζ κοστούμι πίνει σαμπάνια
23|02|2021 | 16:49
O Jay Z πούλησε το 50% του brand σαμπάνιάς του / Φωτογραφία: Getty Images

Σε μια νέα εποχή εισέρχονται από κοινού ο διάσημος ράπερ Τζέι Ζ και ο φημισμένος οίκος πολυτελείας LVMH.

Όπως ανακοινώθηκε χθες, μέσω των «New York Times», ο ράπερ με τις καλύτερες πωλήσεις πούλησε το 50% του brand της σαμπάνιας Armand de Brignac, επίσης γνωστό ως Ace of Spades (Άσος Μπαστούνι) στον γαλλικό όμιλο.

Η συγκεκριμένη σαμπάνια έχει ως λογότυπο έναν άσο μπαστούνι και τη μεταλλική ετικέτα, με το κόστους της να ανέρχεται σε πάνω από 300 ευρώ. Ο Τζέι Ζι -σύζυγος της Μπιγιονσέ και δισεκατομμυριούχος- κατέχει την εταιρεία από το 2014.

Αν και οι οικονομικοί όροι της νέας εταιρικής σχέσης δεν έχουν γίνει γνωστοί στο κοινό, οι «New Yrok Times» ανέφεραν πως το 2018, το 50% του Armand de Brignac αποτιμήθηκε στα 250 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα, η συνεργασία μεταξύ του μεγιστάνα της μουσικής και της εταιρείας ειδών πολυτελείας συνέβη «πολύ φυσικά» και τα δύο μέρη είναι πρόθυμα να δουν πώς μπορούν να αυξήσουν τη φήμη της μάρκας μαζί με τις άλλες σαμπάνιες, όπως οι Dom Pérignon, Moët & Chandon, Ruinart, Krug και Veuve Clicquot.

Η επιχειρηματική τους συμφωνία έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για τη βιομηχανία σαμπάνιας, η οποία είδε τις πωλήσεις του ποτού να πέφτουν κατά 1/5 λόγω της μείωσης των εκδηλώσεων, των γιορτών και της κατάρρευσης της βιομηχανίας εστίασης, εν μέσω της πανδημίας κορωνοϊού.
«Ακολουθούμε την επιτυχία της σαμπάνιας τα τελευταία χρόνια και σκεφτήκαμε πως είναι τρελό όλο αυτό. Οι περισσότερες μάρκες σαμπάνιας βλέπουν πολύ μέτρια ανάπτυξη, ενώ αυτή έχει ανέβει πολύ. Δοκιμάσαμε τη σαμπάνια και είπαμε ναι, υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε μαζί», δήλωσε ο Φίλιπ Σκάους, διευθύνων σύμβουλος του Moët Hennessy, σε συνέντευξή του στο WWD.

«Είμαστε ήδη παγκόσμιοι ηγέτες με τις μάρκες σαμπάνιας με το κύρος μας -Dom Pérignon, Krug αλλά και τις Veuve Clicquot και Ruinart-, όμως η Armand de Brignac δημιούργησε μια νέα θέση και ορισμένοι υποστηρίζουν ότι έφερε επανάσταση στην κατηγορία αυτή, επομένως θέλαμε να γίνουμε μέρος αυτής. Έφεραν τη σαμπάνια σε μια νέα πελατεία, οπότε, υπό αυτή την έννοια, είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα στο χαρτοφυλάκιό μας».

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ