Humanis HR Consultants: Από το μέλλον στο παρόν των επιχειρήσεων με τον Dr. Bill Guillory

Humanis Consaltant

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική/διαδραστική ομιλία του Dr. Bill Guillory “The Future Perfect Organization: Driven by Quantum Thinking” στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα αποκλειστικά για το συνέδριο, ο Dr. Guillory, ένας από τους πιο αναγνωρισμένους επιστήμονες των ΗΠΑ, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μπέρκλεϊ των ΗΠΑ, παρουσίασε νέες ιδέες και έδωσε απαντήσεις για το πώς οι σύγχρονοι ηγέτες θα δημιουργήσουν την επιτυχημένη επιχείρηση του μέλλοντος, μια επιχείρηση που θα φροντίζει τους υπαλλήλους, τους πελάτες και ταυτόχρονα, θα επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα απόδοσης.

Με οδηγό την καινοτομία και τη δημιουργική σκέψη, η διαδραστική παρουσίαση του Dr. Guillory έδωσε τη δυνατότητα στους πάνω από 500 συμμετέχοντες να μάθουν για τους παράγοντες αλλαγής που διαμορφώνουν το νέο κόσμο στο χώρο των πωλήσεων και να αναλύσουν εκτενώς τις δεξιότητες του Quantum Thinking.

Ο κος Κώστας Βαλκάνας, μέλος του ΔΣ του ΙΠΕ και Project Manager του Συνεδρίου, τόνισε τη σημασία διοργάνωσης διαδραστικών εκπαιδεύσεων με πρωτοπόρους ομιλητές για τις σύγχρονες επειχειρήσεις.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η Humanis HR Consultants έχει ενεργό ρόλο στο χώρο της εκπαίδευσης των επιχειρήσεων και είναι τιμή μας που ο Dr. Guillory δέχτηκε την πρόσκλησή μας να παραβρεθεί ως ομιλητής στο 10ο συνέδριο του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας. Η διαφορετικότητα της προσέγγισης και η καινοτομία των ιδεών του συνάδουν πλήρως με το έργο, την κουλτούρα μας και την ανάγκη για εξέλιξη των ανθρώπων των οργανισμών σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο».

Συνέντευξη του Dr. Guillory

• Ερώτηση: Κατά τη διάρκεια του 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πωλήσεων του ΙΠΕ, μιλήσατε για τον Οργανισμό του Μέλλοντος, το “Future Perfect Organization” ο οποίος θα οδηγείται από την κβαντική σκέψη (Quantum Thinking). Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια γι’ αυτό;

Ο Οργανισμός αυτός υπάρχει στο μέλλον: είναι η επιχείρηση που φροντίζει καταρχήν τους υπαλλήλους της, στη συνέχεια τους πελάτες της και ταυτόχρονα, πετυχαίνει υψηλά επίπεδα απόδοσης. Για να φτάσουμε σε αυτόν τον Οργανισμό πρέπει να κάνουμε τρία βασικά βήματα: να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας (mindset), να οραματιστούμε το «Όλο», δηλαδή την επιχείρηση σαν Ένα και όχι σαν επιμέρους τμήματα και τέλος, να ηγηθούμε από το μέλλον, δηλαδή ο ηγέτης επιστρέφει στο παρόν και οργανώνει, εφαρμόζει και συμπεριφέρεται σαν το μέλλον να είναι ήδη εδώ.

• Ερώτηση: Ας πάρουμε το πρώτο: τι σημαίνει αλλαγή του τρόπου σκέψης;

Ο κόσμος μας αλλάζει με απίστευτους ταχύτητες και απαιτεί την προσαρμογή της σκέψης από γραμμική-προσαρμοστική (linear-adaptive) σε δημιουργική-προσαρμοστική (creative-adaptive). Σκέψη, δηλαδή, που δεν αναπαράγει το παρελθόν αλλά αναμένει το μέλλον, επιζητεί την αλλαγή και προσαρμόζεται έγκαιρα για να ανταπεξέλθει σε αυτή.

• Ερώτηση: Και πως μπορούμε να δούμε το «Όλο»;

Σε αυτό θα μας βοηθήσουν οι γνώσεις μας (σχολείο, Πανεπιστήμιο, δια βίου μάθηση-εκπαίδευση), τα εργαλεία που μας δίνει η τεχνολογία ώστε να έχουμε καλύτερη γνώση της αγοράς και των πελατών μας και τέλος, η γνώση του τι αναμένει η νέα γενιά στο χώρο εργασίας (ανοιχτή επικοινωνία, περισσότερη ελευθερία, εφαρμογή νέων τεχνολογιών, μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας κλπ).

• Ερώτηση: Και όταν λέτε ότι ο ηγέτης επιστρέφει από το μέλλον στο παρόν τι ακριβώς εννοείτε;

Ο ηγέτης, έχοντας οραματιστεί τον Οργανισμό του στο μέλλον, επιστρέφει στο παρόν και δίνει στους εργαζόμενους τα εργαλεία για να αναπτυχθούν και να αναπτύξουν την επιχείρηση: empowerment (ελευθερία στους εργαζόμενους να παίρνουν αποφάσεις), democracy (ενεργή συμμετοχή όλων των εργαζομένων της επιχείρησης), transparency (ανοιχτό περιβάλλον επικοινωνίας), inclusion (δημιουργία ενός χώρου εργασίας όπου υπάρχουν δίκαιες ευκαιρίες για προσωπική επιτυχία και συμβολή στην επιτυχία του Οργανισμού) και τέλος, creativity και εταιρική κοινωνική ευθύνη (δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών αιχμής που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών αλλά και της κοινωνίας).

• Ερώτηση: Για να έρθουμε στη δική μας πραγματικότητα, λοιπόν, πόσος χρόνος χρειάζεται για να δούμε την αλλαγή στο δικό μας Οργανισμό;

Καταρχήν δε θα έλεγα αλλαγή. Η αλλαγή αφήνει μια πόρτα ανοιχτή να ξαναγυρίσουμε σε μια πρότερη κατάσταση. Θα έλεγα «μετασχηματισμός». Ο μετασχηματισμός σημαίνει ότι έχεις αφήσει πίσω αυτό που ήταν και έχεις προχωρήσει σε κάτι νέο. Στον εαυτό μας μπορούμε να το δούμε αμέσως! Κι αμέσως το βλέπουν και οι γύρω μας. Στο εργασιακό περιβάλλον, θα πρότεινα να υπάρχει μια Ομάδα Μετασχηματισμού η οποία θα ηγηθεί της διαδικασίας. Η αντίσταση είναι αναπόφευκτη. Ο μετασχηματισμός στον Οργανισμό μας θα φανεί όταν όλο το ανθρώπινο δυναμικό πεισθεί ότι εμείς εννοούμε αυτά που λέμε. Θα έλεγα από 3 έως 6 μήνες, ανάλογα με το πόσο τους έχουμε πείσει.

• Ερώτηση: Άρα πως εφαρμόζουμε αυτό το μετασχηματισμό;

Μιλάμε για το μετασχηματισμό της εταιρικής κουλτούρας σε υψηλής απόδοσης (high performing). Αυτό που εμείς κάνουμε είναι να οργανώσουμε μια σειρά από συναντήσεις με τα διάφορα τμήματα της εταιρίας, ώστε να εντοπίσουμε τις οικονομικές προκλήσεις, πόσο γρήγορα πρέπει να γίνει ο μετασχηματισμός και τις επιλογές που έχουμε για την επιβίωση και την αύξηση της κερδοφορίας. Στη συνέχεια, προχωρούμε στην εκπαίδευση στην αλλαγή του τρόπου σκέψης.

• Ερώτηση: Δώστε μας μερικά παραδείγματα εταιριών που χρησιμοποιούν το Quantum Thinking;

Είναι εταιρίες που αναμένουν και δημιουργούν το μέλλον. Πολλές εταιρίες επίσης το εφαρμόζουν όταν χρειάζονται να πάρουν δραστικά μέτρα για να επιβιώσουν. Κάποιες από τις εταιρίες που το εφαρμόζουν είναι τμήματα της NASA, η Alpha Graphics (δημιουργικές υπηρεσίες τυπογραφείου), η AEC της Σαουδικής Αραβίας (Εταιρία Κατασκευών) κ.α.

• Ερώτηση: Μιλάτε για επιτυχημένες επιχειρήσεις. Γιατί αυτές να εφαρμόσουν το Quantum Thinking; Τι θα κερδίσουν περισσότερο;

Το ερώτημα είναι «Πόσο θα διαρκέσει αυτή η επιτυχία; Πότε - και όχι αν - οι πωλήσεις αρχίσουν να πέφτουν;» Μπορείς να περιμένεις την αλλαγή εφαρμόζοντας το quantum thinking και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις την επιτυχία ή να δεις την πτώση στις πωλήσεις και να έρθεις να το εφαρμόσεις μετά. Η προστιθέμενη αξία είναι ότι η επιτυχία είναι συνεχής και διευρυνόμενη, όταν είσαι προετοιμασμένος για το μέλλον.

• Ερώτηση: Αν είχατε να δώσετε μια συμβουλή στις ελληνικές επιχειρήσεις που προσπαθούν να βγουν από τη 10ετή κρίση, τι θα τους λέγατε;

Τίποτα δεν υποκαθιστά μια ισχυρή και εμπνεσμένη ηγεσία και εργαζόμενους με υψηλές δεξιότητες που χρησιμοποιούν όλα τα μέσα που τους δίνει η τεχνολογία.

Ποιος είναι ο Dr. Bill Guillory

O Δρ. Bill Guillory είναι ένας δυναμικός ομιλητής και εισηγητής συνεδρίων και σεμιναρίων που αφορούν την ηγεσία, την υψηλή απόδοση, την ποικολομορφία στην εργασία, την δημιουργικότητα και καινοτομία και την κβαντική σκέψη (quantum-thinking, δηλαδή τη σκέψη έξω από τα συνηθισμένα όρια και στόχο την ολιστική ανάπτυξη, τόσο πνευματικά και σωματικά, όσο και ψυχολογικά).
Μιλά για θέματα που βρίσκονται στην επικαιρότητα όπως:
• «Η Νέα Ηγεσία για τον 21ο αιώνα - ο Οργανισμός “FuturePerfect”»,
• «Η Εποχή του Ανθρώπινου Δυναμικού-Δημιουργία του Ανθρώπινου Κεφαλαίου»,
• «Διαφορετικότητα-Η Ενοποιημένη Δύναμη του 21ου αιώνα»
• «Μεγιστοποιώντας την Προσωπική σας Απόδοση μέσω ενός Mindset Ισότητας και Επιτυχίας» κ.α.
Ο Δρ. Guillory έλαβε το διδακτορικό του από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϊ και είναι μεταδιδακτορικός συνεργάτης του Εθνικού Επιστημονικού Ιδρύματος στη Σορβόννη του Παρισιού. Τα διακεκριμένα του βραβεία περιλαμβάνουν την υποτροφία Alfred P. Sloan, τον διορισμό Alexander von Humboldt στο Πανεπιστήμιο της Φρανκφούρτης, την έδρα Ralph Metcalf στο Πανεπιστήμιο Marquette και το διακεκριμένο Lectureship του Καγκελαρίου στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϊ.
Έχει ζήσει, μελετήσει και διδάξει στην Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιαπωνία, την Ελβετία, την Πολωνία, το Μεξικό, το Πουέρτο Ρίκο και την Κίνα. Έχει πάνω από 100 δημοσιεύσεις, έχει συγγράψει πολλά βιβλία, ενώ ήταν πρόεδρος-καθηγητής του Τμήματος Χημείας στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα.
Ο Δρ. Guillory έχει παρουσιάσει πάνω από 4.000 σεμινάρια για ηγετικές ομάδες στις Η.Π.Α., τον Καναδά, το Μεξικό, τη Νότια Αμερική, την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, τη Νότια Αφρική, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, το Βέλγιο και την Ελβετία ενώ έχει εισηγηθεί σεμινάρια σε περισσότερους από 400 Οργανισμούς από διαφορετικούς κλάδους.
Έχει ιδρύσει την εταιρία Innovations International (www.innovint.com)

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ επιχειρήσεις συμβουλευτική

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ