Η Ελλάδα αποτελεί αγορά στρατηγικής σημασίας για τον ξενοδοχειακό κολοσσό Hilton, όπως επιβεβαίωσε ο Alan Mantin, Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης για τη Νότια Ευρώπη, σε πρόσφατη συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου.
«Η ανάπτυξή μας στην Ελλάδα είναι ισχυρότερη από ποτέ. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιό μας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη – με αρκετά συναρπαστικά ανοίγματα προγραμματισμένα για το 2026 και έπειτα», δήλωσε ο κ. Mantin. Προσέθεσε επίσης: «Με σημαντική πρόοδο στα resort μας στα ελληνικά νησιά και αξιοσημείωτη ανάπτυξη στα lifestyle brands, είμαστε ενθουσιασμένοι που εμπλουτίζουμε περαιτέρω το portfolio μας. Μετά την παρουσίαση των Hilton Garden Inn και Curio Collection στην Αθήνα, ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τα πολυτελή brands Conrad και Waldorf Astoria, καθώς και την επιστροφή του εμβληματικού Hilton Hotels & Resorts μέσα στην επόμενη χρονιά».
Από το Hilton της Αθήνας στις 67 μονάδες σε όλη τη χώρα
Η πορεία μετασχηματισμού της Hilton στην ελληνική αγορά είναι εντυπωσιακή. Ξεκινώντας από ένα μόνο ξενοδοχείο, ο όμιλος διαθέτει σήμερα ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο 67 μονάδων σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη. Από αυτές, 49 είναι ήδη ενεργές, με τις 38 να εντάσσονται στο πλαίσιο της συνεργασίας με τα Small Luxury Hotels of the World και οι 11 να λειτουργούν υπό τρία εμπορικά σήματα της Hilton (Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn). Στα άμεσα σχέδια περιλαμβάνεται η προσθήκη 18 επιπλέον ξενοδοχείων κάτω από επτά διαφορετικά brands.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, αυτή η ταχεία ανάπτυξη, που υποστηρίζεται από τη στρατηγική συνεργασία με τα Small Luxury Hotels of the World, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Hilton να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας σε έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Ενδεικτικά, μόνο κατά το τελευταίο έτος, η Hilton εγκαινίασε το πρώτο Hilton Garden Inn στην Ελλάδα, το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue, και υποδέχθηκε το brand Curio Collection by Hilton με το Adia Aluma Athens.
Ο David Kelly, Senior Vice President της Hilton για την Ηπειρωτική Ευρώπη, δήλωσε σχετικά: «Η Ελλάδα παραμένει μια στρατηγικής σημασίας αγορά για τη Hilton, πάνω από 60 χρόνια μετά το άνοιγμα του πρώτου μας ξενοδοχείου εδώ. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενισχύουμε περαιτέρω τη συμβολή μας στην ακμάζουσα τουριστική οικονομία της χώρας, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες, τις κοινότητες και τους εργαζομένους μας. Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων αναγνωρίζουν την αξία του ισχυρού εμπορικού μας δικτύου, των κορυφαίων brands και της διεθνούς πελατειακής μας βάσης, που ξεπερνά τα 235 εκατομμύρια μέλη Hilton Honors. Η δυναμική μας στηρίζεται στην στοχοπροσήλωση, με την αναγνώρισή μας ως το Νο1 Εργασιακό Περιβάλλον στον Κόσμο από τον οργανισμό Great Place to Work και τη δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα, επιτεύγματα που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινωνίες».
Έρχονται 18 νέες μονάδες σε όλη τη χώρα
Στο πλαίσιο της μελλοντικής επέκτασης, ο όμιλος προγραμματίζει 18 νέες μονάδες τόσο σε καθιερωμένους αστικούς και παραθεριστικούς προορισμούς, όσο και σε ανερχόμενες περιοχές. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εισαγωγή των πολυτελών brands Conrad Hotels & Resorts και Waldorf Astoria Hotels & Resorts, καθώς και στην επιστροφή του ιστορικού σήματος Hilton Hotels & Resorts.
Τα επόμενα τέσσερα χρόνια θα σηματοδοτήσουν την άφιξη δύο εκ των κορυφαίων brands της Hilton στην Ελλάδα. Το Conrad Athens The Ilisian, με 307 δωμάτια και τον μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην Αθήνα, αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τη σύγχρονη πολυτέλεια. Το 2026, το Conrad Corfu θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία του ομίλου στα ελληνικά νησιά. Επιπλέον, έχει ανακοινωθεί το Waldorf Astoria Scarlet Bay στην Πελοπόννησο, το οποίο προγραμματίζεται να ανοίξει το 2029, διαθέτοντας 121 δωμάτια και σουίτες με θέα στη θάλασσα, καθώς και 13 επώνυμες βίλες.
Το έτος 2026 θα σηματοδοτήσει και την επιστροφή του εμβληματικού brand Hilton Hotels & Resorts στην Ελλάδα. Το Hilton Chania Old Town Resort & Spa θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους επισκέπτες του για τη θερινή σεζόν. Η μονάδα, που θα λειτουργεί καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, θα περιλαμβάνει 85 παραθαλάσσια δωμάτια, spa 600 τ.μ. και σουίτες με ιδιωτικές πισίνες και απρόσκοπτη θέα στο Αιγαίο.
Από την πλευρά του, ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development για Ελλάδα και Κύπρο στη Hilton, σημείωσε: «Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη δυναμική ανάπτυξη της Hilton στην Ελλάδα, σε στενή συνεργασία με τοπικούς ιδιοκτήτες και developers. Βλέπουμε μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης για διαφορετικά brands μας σε πολλούς προορισμούς, από τα πανέμορφα νησιά έως τα αστικά κέντρα όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Παρατηρούμε, επίσης, αυξανόμενο ενδιαφέρον για λιγότερο γνωστούς προορισμούς, με τα social media να ενισχύουν τη διάθεση για αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για υψηλής ποιότητας, αξιόπιστες και φιλικές επιλογές διαμονής που ανταποκρίνονται σε κάθε ταξιδιώτη και ανυπομονούμε για το μέλλον».