ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης του έργου σηματοδότησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη - iefimerida.gr

ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης του έργου σηματοδότησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη

ΕΡΓΟΣΕ Τραίνο του ΟΣΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον Σταθμό Λαρίσης
Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης του έργου σηματοδότησης στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ και του αναδόχου σχήματος «ΕΝΩΣΗ ΑΒΑΞ – ALSTOM».

Η σύμβαση αφορά την εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης και την αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για την ασφάλεια και λειτουργία του σιδηρόδρομου και με την κατασκευή του ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της μονής ηλεκτροκίνητης πλέον σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη. Έτσι ανοίγει ο δρόμος για τα διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτος.

Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά σε μια σειρά από εργασίες, όπως:

  • εγκατάσταση νέου συστήματος σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης ηλεκτρονικού τύπου, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο σύστημα με ηλεκτρονόμους  
  •  εγκατάσταση παρατρόχιου συστήματος ETCS L1 σε όλο το τμήμα
  • σηματοτεχνική εξασφάλιση της πλευρικής προστασίας της ανοικτής γραμμής του τμήματος Πολύκαστρο - Παιονία - Ειδομένη
  • αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς με νέες, σε εντοπισμένους σταθμούς του τμήματος, για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης
  • εγκατάσταση 4 νέων αλλαγών τροχιάς και κατασκευή έργων επιδομής νέας παρακαμπτηρίου γραμμής, μήκους 2,275 χιλιομέτρων περίπου, στην περιοχή του Μικρού Δάσους
  • εγκατάσταση ηλεκτρικής θέρμανσης αλλαγών τροχιάς στους σταθμούς του εν λόγω τμήματος
  • εγκατάσταση παθητικού δικτύου οπτικών ινών, για τη μετάδοση των δεδομένων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και δικτύου τηλεπικοινωνιών, για τις ανάγκες φωνητικών επικοινωνιών
  • εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στη νέα παρακαμπτήριο στην περιοχή του Μικρού Δάσους

Σημειώνεται ότι το τίμημα είναι 40.973.034,12 ευρώ, πλέον ΦΠΑ και η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 36 μήνες, ενώ προβλέπεται πρόσθετη 36μηνη περίοδος υποχρεωτικής συντήρησης μετά την αποπεράτωση.
Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά με ταχείς ρυθμούς την ολοκλήρωση υποδομών που αναβαθμίζουν σημαντικά το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Με την κατασκευή αυτού του έργου, ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια, διασυνδέοντας  την Ελλάδα με την Κεντρική και τη Δυτική Ευρώπη.
Υπενθυμίζεται πως η επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή του  έργου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται από το νόμο αυτό.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΡΓΟΣΕ ΑΒΑΞ ALSTOM
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ