Ερευνα του ΕΣΑ: Πτώση τζίρου στις θερινές εκπτώσεις -Η ασφάλεια το μεγαλύτερο πρόβλημα για τις επιχειρήσεις - iefimerida.gr

Ερευνα του ΕΣΑ: Πτώση τζίρου στις θερινές εκπτώσεις -Η ασφάλεια το μεγαλύτερο πρόβλημα για τις επιχειρήσεις

Ερμού στις εκπτώσεις
Μειωμένος ο τζίρος στις θερινές εκπτώσεις/ Φωτογραφία: ΕUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Την πτώση του τζίρου κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων αναδεικνύει η εξαμηνιαία έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Την ίδια ώρα, για τις επιχειρήσεις το σημαντικότερο πρόβλημα της Αθήνας είναι η ασφάλεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η περίοδος των θερινών εκπτώσεων, που άρχισε στις 8 Ιουλίου και ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου, δεν έφερε πολλά χαμόγελα στους εμπόρους. Οταν κλήθηκαν να κάνουν σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, το 57,9% των επιχειρήσεων δήλωσε χειρότερο τζίρο στις φετινές θερινές εκπτώσεις, το 16,7% απάντησε ότι είχε τον ίδιο τζίρο και το 24,9% καλύτερο.

Χειρότερος ο τζίρος και την Κυριακή των εκπτώσεων

Χειρότερος ήταν όμως ο τζίρος και την Κυριακή που ήταν ανοιχτά τα καταστήματα στο πλαίσιο των θερινών εκπτώσεων. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή ημέρα, το 47% δήλωσε χειρότερο τζίρο, το 22,1% απάντησε ότι ήταν ο ίδιος, το 10,8% είχε καλύτερο τζίρο, ενώ το 18,1% δεν άνοιξε το κατάστημά του.

Η ασφάλεια το σημαντικότερο πρόβλημα

Στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας, αναδεικνύεται για μία ακόμη φορά η ασφάλεια και η παραβατικότητα ως το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι έμποροι. Αυτή την απάντηση έδωσε το 52,9% των ερωτηθέντων, ενώ για το 21,6% το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η διαχείριση του δημόσιου χώρου (π.χ. καθαριότητα) και για το 21,1% η προσβασιμότητα (ΜΜΜ, θέσεις πάρκινγκ).

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της έρευνας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, οι καταστηματάρχες επισήμαναν ότι οι βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου επισκίασαν την έναρξη της περιόδου των θερινών εκπτώσεων και επηρέασαν αρνητικά τον τζίρο της πρώτης εβδομάδας. Επίσης επισημάνθηκε ότι- ως είθισται- ο Ιούλιος ήταν παραγωγικότερος μήνας από τον Αύγουστο. Επίσης, πολλοί καταστηματάρχες αναφέρθηκαν στην εμπορική πρακτική των ενδιάμεσων εκπτώσεων και των συνεχόμενων περιόδων προσφορών και την επίπτωση που έχουν στη χαμένη αίγλη των εκπτωτικών περιόδων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών για τις θερινές εκπτώσεις

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ