Ελληνική «σφήνα» στη γερμανική αγορά τροφίμων -Πού στοχεύουν οι παραγωγοί - iefimerida.gr

Ελληνική «σφήνα» στη γερμανική αγορά τροφίμων -Πού στοχεύουν οι παραγωγοί

Λαϊκή αγορά
Φωτογραφία: EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια «φλέβα χρυσού» στις διεθνείς αγορές τροφίμων αναζητούν οι Έλληνες παραγωγοί.

Πλέον, όλοι οι άνθρωποι του κλάδου γνωρίζουν ότι ο σκληρός ανταγωνισμός δεν μπορεί να «χτυπηθεί» με ποσότητα και χαμηλές τιμές, αλλά με υψηλής ποιότητας προϊόντα. Μια τέτοια αγορά είναι η γερμανική, όπου η ελληνική παρουσία σαφώς ενισχύθηκε τα τελευταία χρόνια, όμως υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης. Σύμφωνα με το economistas.gr, το 2020 η Ελλάδα εξήγε τρόφιμα και ποτά αξίας 845,6 εκ.€ από 771 εκ.€, που σημαίνει αύξηση κατά 74,6 εκ.€ ή ποσοστό 9,6%.

Ελληνική «έφοδος» στη γερμανική αγορά τροφίμων -Οι στόχοι

Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε σε φρούτα, έλαια, γαλακτοκομικά, λαχανικά και στα παρασκευάσματα φρούτων και λαχανικών.

Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για την ελληνική «έφοδο» στη γερμανική αγορά τροφίμων και τους στόχους των παραγωγών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ