fbpx Εκτακτη επιδότηση για τα τουριστικά λεωφορεία που είχαν καταθέσει προσωρινά πινακίδες | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΛΥΣΗ

Εκτακτη επιδότηση για τα τουριστικά λεωφορεία που είχαν καταθέσει προσωρινά πινακίδες

επιδότηση Τουριστικά λεωφορεία
26|11|2020 | 14:13
Εκτακτη επιδότηση για τουριστικά λεωφορεία © EUROKINISSI-ΑΡΧΕΙΟΥ

«H Πολιτεία επανέφερε τη δυνατότητα να λάβουν την έκτακτη επιδότηση και τα τουριστικά λεωφορεία των οποίων οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας είχαν κατατεθεί προσωρινά από τα τουριστικά γραφεία-ιδιοκτήτες τους κατά το χρονικό διάστημα από 01.07 έως 31.08.2020».

Τα παραπάνω σημειώνει σε σημερινή ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Ταξιδιωτικών Γραφείων (Fedhatta) και ευχαριστεί τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη και το υπουργείο Τουρισμού, που κατανόησε το πρόβλημα και επιδίωξε την επίλυσή του, αλλά και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που συμφώνησε σε αυτό.

Όπως τονίζεται, η δυνατότητα για την προσωρινή κατάθεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας έχει δοθεί με έναν αριθμό εγκυκλίων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών [υπ’ αρ. πρωτ.: 21496/1099/31.03.2020, Β-36054/1868/29.06.2020, Β-41250/2123/10.08.2020 και 89363/05/11/2020], προκειμένου τα τουριστικά γραφεία να αποφύγουν ορισμένες επιπλέον δαπάνες σε μία ήδη ιδιαίτερα δύσκολη οικονομικά συγκυρία, τις οποίες, σε κάθε περίπτωση, δεν θα μπορούσαν να ικανοποιήσουν χωρίς έργο και χωρίς εισπράξεις για έναν ολόκληρο χρόνο. Εξακολουθεί δε να ισχύει μέχρι τις 31.12.2020.

«Θα ήταν ιδιαίτερα και παράλογα άδικο να αποκλειστούν από την ελάχιστη αυτή αποζημίωση τα συγκεκριμένα τουριστικά λεωφορεία, αφού τα τουριστικά γραφεία έχουν ήδη καταβάλει κανονικά τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων τους για το τρέχον έτος και δεν εμπίπτουν σε καμία μείωση τελών ή ασφαλιστικών υποχρεώσεων για την επόμενη χρονιά, λόγω αυτής της καταβολής. Απλώς, είχαν τα λεωφορεία τους ακίνητα, όπως ακριβώς και οι συνάδελφοί τους που δεν είχαν καταθέσει την άδεια και τις πινακίδες των οχημάτων τους, αλλά είχαν μηδενικό έργο», τονίζει η FedHatta στην ανακοίνωσή της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ