fbpx Εντυπωσιακό: Εγραψε για παράλογη γραφειοκρατία στο Facebook -Τον πήρε τηλέφωνο ο ΓΓ Εμπορίου και το έλυσε | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ο ΑΡΙΣΤΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ

Εντυπωσιακό: Εγραψε για παράλογη γραφειοκρατία στο Facebook -Τον πήρε τηλέφωνο ο ΓΓ Εμπορίου και το έλυσε

Διαμαρτυρήθηκε για παράλογη γραφειοκρατία και ο ΓΓ Εμπορίου το έλυσε αμέσως
05|09|2019 | 18:36
Ο σύμβουλος επιχειρήσεων Αρίστος Δοξιάδης /Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Εντυπωσιασμένος δηλώνει ο σύμβουλος επιχειρήσεων Αρίστος Δοξιάδης, γνωστός και από την αρθρογραφία του στην Καθημερινή, από την ανταπόκριση του ΓΓ Εμπορίου Πάνου Σταμπουλίδη, σε ένα γραφειοκρατικό πρόβλημα που αντιμετώπισε.

Οπως ανέφερε ο Αρίστος Δοξιάδης- από τα κεντρικά πρόσωπα στην αυτοβιογραφία του Απόστολου Δοξιάδη «Ερασιτέχνης Επαναστάτης», σήμερα partner στην εταιρεία Big Pi Ventures- στις 27 Αυγούστου έγραψε για ένα γραφειοκρατικό πρόβλημα που αντιμετώπισε η εταιρεία του σε κάποιο Επιμελητήριο.

Και μετά, γράφει στο facebook, συνέβη κάτι απίστευτο. Χωρίς να έχει κάνει καμία ενέργεια, στις 8 το βράδυ την ίδια ημέρα, του τηλεφώνησε ο ΓΓ Εμπορίου Πάνος Σταμπουλίδης, χωρίς να τον γνωρίζει και του ζήτησε λεπτομέρειες. Λίγες ημέρες μετά εκδόθηκε εγκύκλιος σχετικά με την Σύσταση Εταιρειών μέσω των Υπηρεσιών μιας Στάσης, και το πρόβλημα λύθηκε. Και ο Αρίστος Δοξιάδης καταλήγει:

Συμπεράσματα: μερικοί άνθρωποι στη νέα Κυβέρνση καταλαβαίνουν τα πρακτικά προβλήματα των επιχειρήσεων και αντιδρούν γρήγορα για να τα λύσουν, όπως θα έκαναν και στην επιχείρηση που εργάζονταν πρίν. Δεν το έχουμε δεί αυτό πολλές φορές στο ελληνικό κράτος…

Τι έγραψε ο Αρίστος Δοξιάδης

Αποτελεσματική διοίκηση

Πριν λίγες μέρες, 27 Αυγούστου το απόγευμα, έγραψα εδώ μπουχτισμένος για μια παράλογη άρνηση που αντιμετωπίσαμε σε κάποιο Επιμελητήριο σχετικά με την σύσταση νέας εταιρίας (λινκ στα σχόλια).

Μετά συνέβη κάτι απίστευτο. Χωρίς να έχω κάνει καμία άλλη ενέργεια, στις 8μμ την ίδια μέρα μου τηλεφώνησε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου κ. Πάνος Σταμπουλίδης (που δεν τον γνωρίζω) και μου ζήτησε λεπτομέρειες. Είπε οτι η κεντρική υπηρεσία θα παρέμβει αμέσως στο Επιμελητήριο για να τους εξηγήσει το λάθος τους, και ότι θα εκδώσουν μια εγκύκλιο σύντομα για να διευκρινίσουν σε όλες τις υπηρεσίες ΓΕΜΗ τι ισχύει.

Χθες (3 Σεπτεμβρίου) εκδόθηκε η εγκύκλιος (λινκ στα σχόλια) με θέμα "Διευκρινίσεις σχετικά με τη Σύσταση Εταιρειών μέσω των Υπηρεσιών μιας Στάσης", που καλύπτει την δική μας περίπτωση και πολλές άλλες.

Συμπεράσματα:
1. Μερικοί άνθρωποι στη νέα κυβέρνηση καταλαβαίνουν τα πρακτικά προβλήματα των επιχειρήσεων, και αντιδρούν γρήγορα για να τα λύσουν, όπως θα έκαναν και στην επιχείρηση που εργάζονταν πριν. Δεν το έχουμε δει αυτό πολλές φορές στο ελληνικό κράτος.

2. Χρειάζεται πολύ micromanagement για να αντιμετωπιστεί σε λογικούς χρόνους η δαιδαλώδης γραφειοκρατία. Αν δεν απλοποιηθούν σε μεγάλο βαθμό οι νόμοι και οι διαδιακασίες, θα εξαρτιόμαστε από λίγα ικανά πρόσωπα, που όταν δεν υπάρχουν τα προβλήματα συσσωρεύονται.

3. Με αφορμή την μία περίπτωση, βελτιώθηκε συνολικά (ελπίζω) η κατάσταση για όλους, αφού εκδόθηκε εγκύκλιος με γενική ισχύ. Αυτή η ανάδραση είναι βασικό στοιχείο για αποτελεσματικές μεταρρυθμίσεις, ιδίως στην μικρο-κλίμακα.

4. Μερικές φορές τα κοινωνικά δίκτυα είναι χρήσιμα για την δημόσια πολιτική. Δεν είναι μόνο για εκτόνωση και για να φτιάχνουν κλίμα.

Και τέλος: Συγχαρητήρια στον Γενικό Γραμματέα και στο Τμήμα Εταιρικού Δικαίου και ΓΕΜΗ !

ΣΧΟΛΙΑ