fbpx ΒΟΑΚ: Νέα εμπόδια για το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας -Πώς θα προχωρήσει | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«ΑΓΚΑΘΙ» Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

ΒΟΑΚ: Νέα εμπόδια για το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας -Πώς θα προχωρήσει

ΒΟΑΚ εικόνα από τμήμα Ηράκλειο - Μεσαρά
18|06|2020 | 10:41
Εικόνα αρχείου από τμήμα που συνδέει Ηράκλειο και Μεσαρά / Φωτογραφία: EUROKINISSI

Το προσεχές φθινόπωρο αναμένεται να έχει παραδοθεί το σύνολο των μελετών για την έγκριση περιβαλλοντικών όρων του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Πρόκειται για ένα σχέδιο με προϋπολογισμό ύψους περί το 1,5 δισ. ευρώ το οποίο αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας. Την περασμένη εβδομάδα ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, ενέκρινε τον κανονισμό μελετών του έργου, βάσει του οποίου θα συνταχθούν οι μελέτες που θα καθορίσουν το βασικό σχεδιασμό των διαγωνισμών για την κατασκευή των τμημάτων Χανιά – Ηράκλειο και Χερσόνησος – Νεάπολη. Υπενθυμίζεται ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δηλώσει, τον Φεβρουάριο, ότι οι πρώτοι διαγωνισμοί θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2021.

Πού «κολλάει» το έργο του ΒΟΑΚ -Το χρονοδιάγραμμα

Ενώ το κρίσιμο ζήτημα της χάραξης του ΒΟΑΚ έχει σχεδόν διευθετηθεί, ειδικοί προβλέπουν ότι θα προκύψουν εμπόδια στο άμεσο διάστημα.

Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Αχιλλέα Τόπα για τον ΒΟΑΚ, το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας, και τα εμπόδια που ανακύπτουν.

ΣΧΟΛΙΑ