ΒΟΑΚ: Νέα εμπόδια για το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας -Πώς θα προχωρήσει - iefimerida.gr

ΒΟΑΚ: Νέα εμπόδια για το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας -Πώς θα προχωρήσει

ΒΟΑΚ εικόνα από τμήμα Ηράκλειο - Μεσαρά
Εικόνα αρχείου από τμήμα που συνδέει Ηράκλειο και Μεσαρά / Φωτογραφία: EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το προσεχές φθινόπωρο αναμένεται να έχει παραδοθεί το σύνολο των μελετών για την έγκριση περιβαλλοντικών όρων του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Πρόκειται για ένα σχέδιο με προϋπολογισμό ύψους περί το 1,5 δισ. ευρώ το οποίο αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας. Την περασμένη εβδομάδα ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, ενέκρινε τον κανονισμό μελετών του έργου, βάσει του οποίου θα συνταχθούν οι μελέτες που θα καθορίσουν το βασικό σχεδιασμό των διαγωνισμών για την κατασκευή των τμημάτων Χανιά – Ηράκλειο και Χερσόνησος – Νεάπολη. Υπενθυμίζεται ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δηλώσει, τον Φεβρουάριο, ότι οι πρώτοι διαγωνισμοί θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2021.

Πού «κολλάει» το έργο του ΒΟΑΚ -Το χρονοδιάγραμμα

Ενώ το κρίσιμο ζήτημα της χάραξης του ΒΟΑΚ έχει σχεδόν διευθετηθεί, ειδικοί προβλέπουν ότι θα προκύψουν εμπόδια στο άμεσο διάστημα.

Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Αχιλλέα Τόπα για τον ΒΟΑΚ, το δεύτερο μεγαλύτερο δημόσιο έργο της επόμενης δεκαετίας, και τα εμπόδια που ανακύπτουν.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ