fbpx Nέα Mercedes CLA & Audi A3 Sedan: Οι κούρσες επιστρέφουν. Δυναμικά. | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η ΜΟΔΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Nέα Mercedes CLA & Audi A3 Sedan: Οι κούρσες επιστρέφουν. Δυναμικά.

Nέα Mercedes CLA & Audi A3 Sedan: Οι κούρσες επιστρέφουν. Δυναμικά.
11|04|2013 | 12:13
Nέα Mercedes CLA & Audi A3 Sedan: Οι κούρσες επιστρέφουν. Δυναμικά.

Οι κούρσες στη μορφή των μικρών ή σχετικά μικρών σεντάν όπως είναι τα ολοκαίνουργια Audi A3 και Mercedes CLA, είναι η καλύτερη απόδειξη πως οι τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, ακριβώς όπως και στη μοδα, κάνουν κύκλους.

Έτσι λοιπόν ενώ στις δεκαετίες του '70 και του ΄80 τα τετράθυρα μοντέλα ήταν αναμφίβολα το κατεστημένο, η δημοτικότητά τους άρχισε σιγά σιγά να φθίνει. Και να μετατοπίζεται προς τα hatchback, που με τα αμαξώματα τους των δύο όγκων έδειχναν πιο νεανικά και πιο μοντέρνα, ενώ ήταν και πιο ευέλικτα.

Αυτά όμως ίσχυαν και ισχύουν κυρίως για την Ευρώπη. Έξω από αυτήν τα σεντάν, οι κούρσες, ποτέ δεν είχαν χάσει την πρωτοκαθεδρία. Τόσο στις ώριμες αυτοκινητιστικά ΗΠΑ όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπου γενικά κάθε μη τετράθυρο θεωρείται -με μια δόση υπερβολής- μη ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.

Στην Αμερική γιατί επικρατεί η λογική του μεγαλύτερου που είναι καλύτερο, στις υπό ανάπτυξη χώρες, γιατί τα σεντάν πέρα από την εικόνα που είναι πάντοτε ζητούμενη είναι για τα συγκεκριμένα δεδομένα και πιο πρακτικά. Κυρίως σε ότι αφορά το χώρο για τις αποσκευές, καθώς αν έχεις περισσότερες από όσες χωρούν αφήνεις ανοιχτό το κάλυμμα, χωρίς να ταλαιπωρούνται οι επιβαίνοντες από το κρύο ή τη ζέστη όπως συμβαίνει σε αντίστοιχη περίπτωση στα hatchback με την 5η (η 3η) πόρτα.

Όσο λοιπόν οι αναπτυσσόμενες αγορές αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες τόσο αυτές θα έχουν στη γκάμα τους και θα παρουσιάζουν όλο και περισσότερα μοντέλα που να καλύπτουν τις ανάγκες και τα γούστα των αγορών αυτών. Ειδικά από τη στιγμή που η ύπαρξη κοινών πλαισίων και μηχανικών μερών περιορίζει σημαντικά το κόστος.

Παράλληλα όσο περισσότεροι άνθρωποι σε αυτές τις χώρες αποκτούν οικονομική άνεση τα σεντάν θα γίνονται όλο και πιο ελκυστικά και για τους λεγόμενους premium κατασκευαστές. Έτσι κάθε άλλο παρά τυχαία ή συμπτωματική είναι η σχεδόν ταυτόχρονη εμφάνιση του Audi A3 sedan και της Mercedes CLA, ενώ στην πορεία θα προκύψει και μια αντίστοιχη BMW, που θα χρησιμοποιεί το νέο προσθιοκίνητο πλαίσιο της μάρκας.

Μάλιστα ενώ στην αρχή οι φήμες έλεγαν πως οι τετράθυρες εκδόσεις τόσο του Audi όσο και της Mercedes θα έρχονταν υπό προϋποθέσεις στην ευρωπαϊκή αγορά η πραγματικότητα λέει ότι θα διατίθενται κανονικά -με την CLA να βρίσκεται ήδη και στα ελληνικά show room.

Ο λόγος πρέπει να αναζητηθεί στην παρατεταμένη ύφεση της ευρωπαϊκής οικονομίας συνολικά καθώς και στη μείωση των πωλήσεων αυτοκινήτων στη Γηραιά Ήπειρο, που καθιστά την ύπαρξη πιο προσιτών μοντέλων επιτακτική. Τόσο που η Audi υπολογίζει πως από όλα τα A3 που θα πουληθούν παγκοσμίως τουλάχιστον τα μισά θα έχουν τέσσερις πόρτες.

Nέα Mercedes CLA & Audi A3 Sedan: Οι κούρσες επιστρέφουν. Δυναμικά. | iefimerida.gr 0

Nέα Mercedes CLA & Audi A3 Sedan: Οι κούρσες επιστρέφουν. Δυναμικά. | iefimerida.gr 1

Nέα Mercedes CLA & Audi A3 Sedan: Οι κούρσες επιστρέφουν. Δυναμικά. | iefimerida.gr 2

ΣΧΟΛΙΑ