Η άλλη εκδοχή του «γερμανικού θαύματος» - Με ρυθμούς χελώνας το νέο αεροδρόμιο

Οι Γερμανοί είναι γνωστό ότι επαίρονται για την πλήρη ετοιμότητα, τον προγραμματισμό και την τυπικότητά τους, ωστόσο, το νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου είναι ένα από τα «θαύματα» της γερμανικής μηχανής που έχουν πέσει εντελώς έξω.

Μια ενδιαφέρουσα περιγραφή των στόχων που είχαν τεθεί κάνει tovima και καταγράφει πώς όλοι βρέθηκαν εκτός χρονοδιαγράμματος σχετικά εύκολα.

  1. Προοριζόταν να λειτουργήσει την άνοιξη του 2011, αλλά παραμένει αμφίβολο αν θα είναι έτοιμο το φθινόπωρο του 2014
  2. Σχεδιάστηκε να εξυπηρετεί 27 εκατομμύρια ταξιδιώτες το χρόνο, αλλά οι τελευταίοι υπολογισμοί κάνουν λόγο για περισσότερους από 30 εκατομμύρια
  3. Το κόστος κατασκευής του υπολογίστηκε στα 6 δισ. ευρώ, ενώ πλέον εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα δέκα δισ.
  4. Το αποκορύφωμα είναι το γεγονός ότι διαφήμιζαν το ηλεκτρονικό σύστημα συντονισμού λειτουργίας ως «η αποθέωση της υψηλής γερμανικής τεχνολογίας», ωστόσο, από λάθος χειρισμό, που δεν έχει ακόμη εντοπιστεί, τα φώτα που άναψαν δοκιμαστικά την περασμένη εβδομάδα είναι ακόμη ανοικτά.

Η ημερομηνία λειτουργίας του νέου αεροδρομίου του Βερολίνου, το οποίο άρχισε να διαμορφώνεται το 2008, έχει μετακινηθεί ήδη πέντε φορές, επειδή έχουν διαπιστωθεί πολλά λάθη στο ηλεκτρικό του δίκτυο, στο σύστημα πυρασφάλειας, στο όριο βάρους των ανελκυστήρων εμπορευμάτων και άλλα πολλά.

Τέλος, το αεροδρόμιο, που βρίσκεται στο ανατολικό Βερολίνο και ονομάστηκε Βίλι Μπραντ προς τιμήν του καγκελαρίου που εργάστηκε για την «προσέγγιση» Δυτικής και Ανατολικής Γερμανίας στα χρόνια του Ψυχρού Πολέμου, αντιμετωπίζει ήδη προσφυγές γερμανικών επιχειρήσεων, αλλά και αεροπορικών εταιρειών που ζητούν αποζημίωση για τις καθυστερήσεις, με το ποσό που ενδέχεται να χρειαστεί να καταβάλει ο δήμος Βερολίνου να ξεπερνάει τα 200 εκατομμύρια ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ