Το μυστήριο της σκοτεινής ύλης του Σύμπαντος ισχυρίζονται οτι ανακάλυψαν ερευνητές του CERN - iefimerida.gr

Το μυστήριο της σκοτεινής ύλης του Σύμπαντος ανακάλυψαν ερευνητές του CERN

Ένα από τα πιο «σκοτεινά» μυστικά του σύμπαντος ισχυρίζονται ότι κατάφεραν να αποκωδικοποιήσουν επιστήμονες του CERN. Πρόκειται για το μυστήριο της σκοτεινής ύλης, η οποία αποτελεί το 1/4 του σύμπαντος και αποτελεί ένα από τα βασικότερα ζητήματα της κοσμολογίας.

Το υλικό για την κατανόηση της σκοτεινής ύλης έδωσε ένας δεσμός ποζιτρονίων, μικροσωματιδίων που εντόπισαν τα όργανα του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού και ο οποίος αναλύεται στο CERN.

Η σκοτεινή ύλη είναι ουσιαστικά υποθετικά σωματίδια ύλης, άγνωστης σύνθεσης, τα οποία δεν εκλύουν ούτε αντανακλούν αρκετή ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία ώστε να είναι άμεσα ανιχνεύσιμα.

Ο καθορισμός της φύσης αυτής της σκοτεινής μάζας είναι ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα της σύγχρονης κοσμολογίας και της φυσικής των σωματιδίων και μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες στην επιστήμη όπως η ύπαρξη πολλαπλών διαστάσεων.

Οι επιστήμονες του CERN στη Γενεύη της Ελβετίας ανακοίνωσαν ότι ανίχνευσαν για πρώτη φορά το φυσικό ίχνος της σκοτεινής ύλης, μέσω της κοσμικής ακτινοβολίας την οποία μελετούν εδώ και 18 μήνες και ανέφεραν ότι εντόπισαν ποζιτρόνια τα οποία κατά πάσα πιθανότητα δημιουργήθηκαν από την αποσύνθεση της σκοτεινής ύλης, ωστόσο η υπόθεση αυτή θα εξακριβωθεί τους επόμενους μήνες.