CINETROLL: Μόνο 22 θεατές ανά προβολή για την 1η εισπρακτικά ταινία της εβδομάδας - iefimerida.gr

CINETROLL: Μόνο 22 θεατές ανά προβολή για την 1η εισπρακτικά ταινία της εβδομάδας

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ενώ στην Ελλάδα πάτωσε, στις Η.Π.Α. ετοιμάζουν ήδη το σίκουελ. Την ώρα που άλλη μια πολυαναμενόμενη ταινία «βούλιαξε» μεγαλοπρεπώς.

Mπορεί να βγήκε πρώτο και στην Ελλάδα και στις Η.Π.Α. όμως όσον αφορά το εγχώριο box office, χρεώνεται ως καρα αποτυχημένο. Διαιρώντας το 21.936 (εισιτήρια που έκανε) με το 83 (αίθουσες που παίχτηκε) του βγαίνει 264 άτομα ανά αίθουσα. Διά 4, οι μέρες του τετραημέρου, ίσον μόλις 66 θεατές τη μέρα. Για το πανάκριβο blockbuster.

Σε μία από τις πιο θλιβερές στην εισπρακτική σούμα τους, ελληνικές κινηματογραφικές εβδομάδες. Που καταπόντισαν μεταξύ άλλων, το «The Paperboy» με τη Νικόλ Κίντμαν, με 1.976 εισιτήρια.

Καταστροφή που όμως δε συγκρίνεται σε σχέση με τις προσδοκίες και το εμπορικό βεληνεκές, του «Οζ, Μέγα και Παντοδύναμου» για τον οποίο έκανα τα παραπάνω μαθηματικά. Με πρωτοφανή προώθηση, αστεράτο cast, τρισδιάστατο υπερθέαμα, φιλικό προς το ανήλικο κοινό θέμα και τεράστιο εύρος διανομής, βούλιαξε κυριολεκτικά στα ελληνικά ταμεία, χτυπώντας μόλις 66 θεατές τη μέρα ανά αίθουσα με τρεις προβολές. Να το χοντρύνω κι άλλο; Αυτό μας κάνει 22 θεατές ανά προβολή. Μπακάλικα τα μαθηματικά μου μεν, εφ' όσον άλλος αριθμός κόσμου πάει σινεμά 9 – 11 το βράδυ Σαββάτου με αυτόν που πάει 5 – 7 απόγευμα Πέμπτης αλλά σαν μέσος όρος αυτό βγαίνει.

Η ανάσα αισιοδοξίας βρίσκεται στον αντίποδα των blockbuster, στην εκλεκτική κινηματογραφική επιλογή ενός πιο απαιτητικού σινεμά, όπως αυτή την εβδομάδα το εκπροσώπησαν το «Μετά το Μάη» με 1.800 εισιτήρια σε δύο αίθουσες και το «Πρόσωπο της Ομίχλης» με παραπάνω από 2000 θεατές πάλι σε δύο αίθουσες. Γεμίζοντας δηλαδή 4 φορές παραπάνω τις αίθουσες τους από τις αίθουσες που έπαιζαν τον «Οζ». Πιο αναλυτικά, για το τετραήμερο 7 – 10 Μαρτίου, η πρώτη πεντάδα στο ελληνικό box office διαμορφώθηκε ως εξής:

1.ΟΖ, ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ: 21.936 εισιτήρια

2.ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ: 9.786 εισιτήρια

3.BARBIE, Η ΜΠΑΛΑΡΙΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΓΙΚΕΣ ΠΟΥΕΝΤ: 5.694 εισιτήρια (19.206 σύνολο)

4.ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ARGO: 5.262 εισιτήρια (165.900 σύνολο)

5.OΔΗΓΟΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ: 4.711 εισιτήρια (90.382 σύνολο)

Η ελληνική αποτυχία του «Οζ» είναι ακόμα πιο εμφανής αν συγκριθεί με το σαρωτικό θρίαμβο της ταινίας στο αμερικάνικο box office, που τη χρίζει όχι απλά ως το πρώτο μεγάλο blockbuster του 2013 αλλά οδήγησε το στούντιο της Disney, να ανακοινώσει πως ξεκινάει την εργασία για το σίκουελ, διευκρινίζοντας όμως πως ούτε σε αυτήν την ταινία θα βρίσκεται ο χαρακτήρας της Ντόροθι από τον αυθεντικό «Mάγο του Οζ». Και πως είναι έτοιμο να μεταφέρει και άλλα παραμύθια, με ηθοποιούς στην οθόνη, έχοντας ως πρώτο στη λίστα, τη μεγάλη επιτυχία από τα κινούμενα σχέδια του στούντιο, της «Πεντάμορφης και του Τέρατος».

Στον αντίποδα, δυστυχώς στον πάτο βρέθηκε μια από τις αναμενόμενες ενήλικα βίαιες ταινίες της χρονιάς. Το αγγλόφωνο ντεμπούτο του σκηνοθέτη «Το Κορίτσι με το Τατουάζ» Νιλς Άρντεν Όπλεβ, «Dead Man Down» με τους Νούμι Ραπάς και Κόλιν Φάρελ. Συγκεντρώνοντας, κάτω του μετρίου στο σύνολο τους κριτικές και σημειώνοντας ένα από τα πιο άσχημα εισπρακτικά ανοίγματα, για το 2013. Πιο αναλυτικά, η πρώτη πεντάδα των ταινιών στο αμερικάνικο box office για το τριήμερο που μας πέρασε, διαμορφώθηκε ως εξής:

1.ΟΖ, ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ: 79,1 εκ. δολάρια

2.ΤΖΑΚ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝ: 9,84 εκ. δολάρια (43,6 σύνολο)

3.IDENTITY THIEF: 6,33 εκ. δολάρια (117 σύνολο)

4.DEAD MAN DOWN: 5,35 εκ.δολάρια

5.SNITCΗ: 5,1 εκ. δολάρια (31,9 σύνολο)

*** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana . Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ