CINEΤROLL: Το αγγλόφωνο ντεμπούτο του Αλμοδόβαρ που πήρε άλλο δρόμο - iefimerida.gr

CINEΤROLL: Το αγγλόφωνο ντεμπούτο του Αλμοδόβαρ που πήρε άλλο δρόμο

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

O Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος, τσιμπημένος από μια μέδουσα, περιμένει κάτω από τα πόδια της Νικόλ Κίντμαν να τον ουρήσει για να του περάσει το πρήξιμο.

ΤHE PAPERBOY Bαθμολογία: 6 / 10

Και μόνο η ανάμιξη του θείου Πέντρο ο οποίος σκεφτόταν σοβαρά να κάνει με το «The Paperboy» το αγγλόφωνο ντεμπούτο του, και τελικά το άφησε ορφανό, έχοντας συμμετάσχει στα αρχικά drafts του σεναρίου, είναι ενδεικτική του ιδιόμορφου υλικού που συνθέτει την ταινία. Και εν μέρει δικαιολογεί την camp πλευρά του τελικού αποτελέσματος, που ανέλαβε ο υπερεκτιμημένος Λι Ντάνιελς του βραβευμένου «Precious».

Λέω εν μέρει, γιατί αυτό που στον κινηματογράφο του Αλμοδόβαρ, όσο «τραβηγμένο» κι αν είναι προκύπτει απολύτως φυσιολογικό (κι αυτή εξ' άλλου είναι και η μεγάλη μαγκιά του Πέντρο), στη συγκεκριμένη ταινία, σκάει κομματάκι ξεκούδουνο. Οδηγώντας αρκετούς από τους επικριτές της ταινίας που γιουχαΐστηκε (υπερβολικά κατά τη γνώμη μου στις Κάννες) να γράφουν πως πρέπει να τη δεις για να την πιστέψεις. Εννοώντας για όλους τους λάθος λόγους.

Ατμοσφαιρικό, «βρώμικο», νεονουάρ θρίλερ με έντονα σαρκαστικούς τόνους, που εξελίσσεται στον αμερικάνικο Νότο και βασίζεται σε ένα best seller του Πίτερ Ντέξτερ το οποίο διαθέτει τα παραπάνω συστατικά σε ένα ιδιόμορφο συγγραφικό ύφος, η ταινία ξενίζει στην προσπάθεια της να εξισορροπήσει αντικρουόμενα μεταξύ τους στιλ και διαθέσεις, μοιάζοντας ενίοτε με αστραφτερό αμάξι σε ανεξέλεγκτη πορεία σύγκρουσης. Γεγονός που του χαρίζει σαν εμπειρία θέασης, μια διεστραμμένη cult απόλαυση, φλερταρίσματος με το κακό γούστο, χωρίς όμως να είσαι σίγουρος πότε αυτό είναι το επιθυμητό και πότε προκύπτει κατά λάθος.

Όλα τα παραπάνω αμπαλαρισμένα σε ένα παραφουσκωμένο πακέτο ίντριγκας, βίας, πολιτικής και κοινωνικής σάτιρας και σεξουαλικής φόρτισης. Με την Νικόλ Κίντμαν σε έναν από τους πιο εκρηκτικούς ρόλους της καριέρας της και από δίπλα τους Μάθιου Μακόναχι, Ζακ Έφρον, Τζον Κιούζακ. Σε μια ταινία, που χωρίς να μπορώ να σου πω με το χέρι στην καρδιά, αν είναι καλή, ή αν πρόκειται για τη καταστροφή του Δράμαλη, μπορώ παρ' όλα αυτά, να καταθέσω πως σαν θεατής την ευχαριστήθηκα θαμπωμένος από την pulp fiction υπερβολή της και την χωρίς έλεγχο και φώτα πορείας, κούρσα της.

Στη Φλόριντα του 1969, ένας δημοσιογράφος μαζί με έναν συνάδελφο του, επιστρέφει στη γενέτειρά του, προκειμένου να αποδείξουν την αθωότητα ενός φυλακισμένου περιθωριακού που κατηγορείται για το φόνο του τοπικού σερίφη. Με ταπεινό στόχο, να κερδίσουν Πούλιτζερ για την έρευνα τους. Μπλέκοντας σε μια σκοτεινή πλεκτάνη, με συμμάχους τους, τον αδελφό του δημοσιογράφου και μια λαϊκή, white trash, σέξι ξανθιά, την Κίντμαν, η οποία αλληλογραφεί με τον φυλακισμένο. Και κατουράει πάνω στον Ζακ Έφρον όταν τον τσιμπάει μέδουσα για να του περάσει.

Αν τη συνοδεύσεις σαν θέαση, με δύο βότκες σε βραδινή προβολή, θα το διασκεδάσεις.

* Από την Πέμπτη 7 Μαρτίου στις αίθουσες

** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο facebook.com/tazthebuzz ή στο twitter.com/klarinabourana. Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ