Χατζηδάκης: Σε ιδιώτες τα περιφερειακά αεροδρόμια για να πάψουν να είναι απλές πίστες προσγείωσης-απογείωσης | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr

Χατζηδάκης: Σε ιδιώτες τα περιφερειακά αεροδρόμια για να πάψουν να είναι απλές πίστες προσγείωσης-απογείωσης

Σε ιδιώτες τα περιφερειακά αεροδρόμια για πάψουν να είναι απλές πίστες προσγείωσ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Την αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και την αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων εξήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε πως οι αποκρατικοποιήσεις και οι συμβάσεις παραχώρησης, δεν γίνονται μόνον για ταμειακούς λόγους, αλλά πρωτίστως για αναπτυξιακούς.

Ο υπουργός κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου τόνισε πως σκοπός της κυβέρνησης για την αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων είναι:

Να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας

  • Να στείλει το μήνυμα πως η Ελλάδα είναι χώρα φιλική προς την επιχειρηματικότητα και τις επενδύσεις
  • Να μετατραπούν τα αεροδρόμιά από απλές πίστες προσγείωσης-απογείωσης σε τοπικούς πόλους ανάπτυξης, με εμπορικές και άλλες δραστηριότητες
  • Να δοθεί στήριξη στον τουρισμό, εφόσον τα αεροδρόμια αποτελούν την πύλη εισόδου στην χώρα και θεμελιώδη άξονα της τουριστικής μας πολιτικής.
  • Να βελτιωθούν οι προσφερόμενες υπηρεσίες στο κοινό,αυξάνοντας έτσι και την επιβατική κίνηση, προς ενίσχυση των Ελλήνων και ξένων αερομεταφορέων
  • Να συνδεθούν αποτελεσματικότερα όλες τις περιοχές της χώρας και ιδίως τις νησιωτικές

Παράλληλα ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε πως το Δημόσιο θα διατηρήσει την ιδιοκτησία, την εποπτεία και τον έλεγχο των αεροδρομίων. Τόνισε δε πως θα παραχωρηθούν τα αεροδρόμια με διαγωνισμό, σε ιδιώτες με μακροχρόνιες συμβάσεις κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα. «Εξυπακούεται πως διατηρούμε όλα τα αεροδρόμια σε όλα τα νησιά, ανεξαρτήτως μεγέθους».

Τα αεροδρόμια ομαδοποιούνται προκειμένου να διασφαλισθεί η ομαλή λειτουργία,τόσο εκείνων που είναι υψηλού ενδιαφέροντος όσο και των άλλων.

Η ΥΠΑ στα αεροδρόμια θα διαθέτει τις ρυθμιστικές καιεποπτικές αρμοδιότητες, π.χ.σχετικά με την η ασφάλεια, το νέο σύστημα ελέγχου ποιότητας

Οι παραχωρησιούχοι θα αναλάβουν την εμπορική λειτουργία και τη διαχείριση των αεροδρομίων.

Την ίδια ώρα προς εξορθολογισμό της λειτουργίας της ΥΠΑ, καταργούνται ή συγχωνεύονται με το νόμο, 10 Διευθύνσεις και 14 Τμήματα της Υπηρεσίας.

Για τα αεροδρόμια, που δεν θα επιτευχθεί η παραχώρηση χρήσης τους, τη διαχείρισή τους θα αναλάβει, μία νέα εταιρία υπό δημόσιο έλεγχο

Επιπλέον, η ΥΠΑ, ενισχύεται και αποκτά την αρμοδιότητα, να παρακολουθεί την ορθή εκτέλεση των συμβάσεων παραχώρησης&της τιμολογιακής πολιτικής

Το αεροδρόμιο Καστελλίου θα προχωρήσει χωριστά από τις συμβάσεις που εξετάζουμε σήμερα γιατί απευθύνεται σε διαφορετικό επενδυτικό κοινό. Η εκκίνηση διαγωνισμού για το Καστέλλι θα γίνει μετά την ανακοίνωση λύσης στους αυτοκινητοδρόμους&με συγκατάθεση της ΕΤΕπ για στήριξη του.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ