Με την παγκόσμια διάκριση «Best Earned Award» βραβεύτηκε στο πλαίσιο των Diageo Marketing Brilliance Awards, η The Newtons Laboratory για την ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια «Keep Walking Greece» για τη μάρκα Johnnie Walker.
Το «Keep Walking Greece» ήρθε να απαντήσει στην απογοήτευση και την ψυχολογική αμηχανία της Ελληνίδας και του Έλληνα μέσα στη δίνη της κρίσης, κάλεσε τον κόσμο να μοιραστεί εικόνες και μηνύματα αισιοδοξίας, να συνθέσει απόψεις και να «περπατήσει» προς τα δικά τους οράματα, αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό.
Η καμπάνια βασίστηκε στο διάσημο τραγούδι «You will never walk alone» και στηρίχθηκε σε μια μοναδική εκτελεστική ιδέα δημιουργίας «εμπνευστικού διαλόγου», που απλώθηκε τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα συμβατικά μέσα.
Πέτυχε μέσα σε μικρό χρόνο την ευρύτατη εμπλοκή των καταναλωτών στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, δημιουργώντας θετικά συναισθήματα και προδιάθεση απέναντι στο brand, με τα αποτελέσματα της καμπάνιας να είναι εντυπωσιακά και να ξεπεράσουν κάθε προσδοκία.
Η έκθεση μέσω των πληρωμένων μέσων έφθασε το 75% (με αρχικό στόχο το 57%), το σχετικό viral video πέτυχε 450,000 θεάσεις στο YouTube, προστέθηκαν 20.000 καινούργιοι Facebook fans, με 7.000 likes, 6.000 shares και 1.200 σχόλια στις αναρτήσεις, ενώ διακινήθηκαν περισσότερα από 1200 tweets.