Η Σκάρλετ Γιόχανσον ενοχλητική ως υστερική στο θέατρο

Μετά από την επιτυχημένη πρώτη εμφάνιση της Σκάρλετ Γιόχανσον στην θεατρική ζωή της Νέας Υόρκης, η ηθοποιός επιστρέφει εφέτος στο Μπροντγουέι στην παράσταση Λυσσασμένη Γάτα του Tένεσι Γουίλιαμς κάνει ρεκόρ πωλήσεων αλλά είναι απογοητευτική.

Σύμφωνα με το onlytheater.gr aκούστηκε, μάλιστα, ότι η ίδια η Γιόχανσον επέλεξε αυτόν τον ρόλο για τον εαυτό της. Ποιός είπε ότι το θέατρο ξεπέρασε την εποχή του βεντετισμού; Η παράσταση που έκανε πρεμιέρα στις 17 Ιανουαρίου, είχε ήδη σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων.

Η πρώτη εικόνα της παράστασης είναι το εντυπωσιακό σκηνικό που απεικονίζει το υπνοδωμάτιο της Maggie και του Brick στο αρχοντικό του Big Daddy. Οι γαλλικές μπαλκονόπορτες χτίζουν ένα δωμάτιο στο οποίο οι αέρινες κουρτίνες εντείνουν την αίσθηση ότι το νεαρό ζευγάρι παρακολουθείται από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Εξαιτίας αυτού του σκηνικού και του καταπληκτικού φωτισμού της παράστασης, μια σκηνική καταιγίδα είναι -ίσως- η πιο δυνατή στιγμή της.

Η αρθρογράφος Λητώ Τριανταφύλλου αναφέρει ότι η ερμηνεία της Γιόχανσον ήταν μάλλον απογοητευτική. Θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε από ενοχλητική μέχρι υστερική, σε κάθε περίπτωση όλοι καταλαβαίναμε γιατί ο Brick δεν ήθελε να κοιμηθεί με τη Maggie, γράφει.

Παράδειγμα της εξαιρετικά συντηρητικής και ανέμπνευστη σκηνοθεσίας του Rob Ashford ήταν η υποκριτική των παιδιών ηθοποιών της παράστασης. Τα πέντε παιδιά, ηλικίας από πέντε μέχρι οκτώ χρόνων, ήταν ξεκάθαρο ότι ακολουθούσαν όλα μαζί, ταυτοχρόνως, τις ίδιες σκηνοθετικές οδηγίες. Αποτέλεσμα: έμπαιναν όλα μαζί, έβγαιναν όλα μαζί, έκαναν γύρους από το κρεβάτι όλα μαζί, στέκονται ακίνητα στην ίδια γωνία της σκηνής όλα μαζί, γελούσαν, έκλαιγαν κ.ο.κ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ