×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΕΠΛΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Τη νέα μηχανή αναζήτησης Graph Search του Facebook παρουσίασε ο Ζούκερμπεργκ [βίντεο]

Facebook
15|01|2013 | 21:55
Facebook

Το μυστήριο γύρω από το Facebook και το τι τελικά θα παρουσίαζε, λύθηκε. Μπορεί οι φήμες να ήθελαν τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ να παρουσιάζει το κινητό της εταιρείας, ωστόσο, στο Menlo Park της Καλιφόρνια παρουσιάστηκε από τον δημιουργό του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου μια νέα μηχανή αναζήτησης, το Graph Search.

Οπως ανέφερε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ το Facebook σήμερα με τη νέα αυτή μηχανή αναζήτησης επικεντρώνεται στο πώς θα βοηθήσει τους χρήστες του να βρουν πληροφορίες.

«Από σήμερα υπάρχουν τρεις τρόποι για να αντλήσει κανείς πληροφορίες από το Facebook: Το News Feed (οι δημοσιεύσεις φίλων και σελίδων που ακολουθεί ο χρήστης, ετικέτες φωτογραφιών, αιτήματα φιλίας, ενημερώσεις για εκδηλώσεις και άλλες δραστηριότητες), το Timeline (το προσωπικό Χρονολόγιο του χρήστη) και από το Graph Search». 

«Οι χρήστες θέλουν να ξέρουν τι συμβαίνει στον κόσμο. Αυτό τους το προσφέρει το News Feed. Το Χρονολόγιο τους βοηθά να μαθαίνουν για τους ανθρώπους. Ενας τρίτος τρόπος για να μαθαίνει κανείς πράγματα είναι μέσω του Graph Search. Αυτό δεν προσφέρει μια κλασική αναζήτηση στο διαδίκτυο. To Graph Search προσφέρει προσωπικές πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες στην απλή διαδικτυακή αναζήτηση», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με το Forbes, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ εξήγησε στην παρουσίαση πως το Graph Search, είναι μια νέα μηχανή αναζήτησης που θα λειτουργεί εντός του Facebook και θα βοηθά τους χρήστες του να αντλούν πληροφορίες από το περιεχόμενο που έχουν μοιραστεί μαζί τους οι φίλοι τους.

Η αναζήτηση αυτή βασίζεται σε φίλτρα, τα οποία «ξεκαθαρίζουν» τις σχέσεις μεταξύ των χρηστών και του περιεχομένου, τα ενδιαφέροντα, ή τις τοποθεσίες.

Σε κάθε αναζήτηση που θα πραγματοποιήσουμε με το Graph Search και θα αφορά μία προτίμηση ή μία τοποθεσία, το Facebook θα προτείνει στην κορυφή αποτελέσματα από τα άτομα με τα οποία αλληλεπιδρούμε περισσότερο.

Για παράδειγμα αν ένας χρήστης ψάχνει για φίλους που τους αρέσει μια συγκεκριμένη σειρά, το Graph Search θα τους εμφανίσει όλους όσους έχουν δηλώσει ότι τους αρέσει η εν λόγω σειρά, καθώς και τους κοινούς φίλους οι οποίοι έχουν την ίδια προτίμηση.

Οσο για το τι μπορεί κανείς να αναζητά μέσω του Graph Search; Φωτογραφίες,τοποθεσίες, μουσική και ενδιαφέροντα. Ωστόσο, διευκρινίστηκε πως θα είναι διαθέσιμο μόνο το υλικό που ούτως ή άλλως ο φίλος-χρήστης του Facebook επέτρεπε να δούμε.

Μάλιστα, για να προφυλάξει τους χρήστες του το Facebook και σε μια προσπάθεια να τους διευκολύνει στον έλεγχο της ιδιωτικότητάς τους, ενισχύει το Graph Search με το Acivity Log, που δεν είναι τίποτα άλλο από ένας πίνακας ελέγχου που επιτρέπει στον χρήστη να ελέγχει τι θα εμφανίζεται στις αναζητήσεις.

Κι αν αυτό που ρωτάμε δεν το βρίσκουμε μέσα στο κοινωνικό μας δίκτυο, το Facebook σε συνεργασία με την μηχανή αναζήτησης Bing από τη Microsoft, θα μπορεί να πραγματοποιεί ενσωματωμένη αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ τόνισε πως το Graph Search είναι σε δοκιμαστική λειτουργία και πως αρχικά, θα αφορά ενδιαφέροντα, φωτογραφίες και τοποθεσίες.

Όταν το Graph Search αναπτυχθεί περισσότερο, θα εφαρμοστεί μέσω των εφαρμογών για τα λειτουργικά των κινητών  συσκευών, και θα είναι και διαθέσιμο σε όλες τις γλώσσες.

Προς το παρόν προσφέρεται μόνο σε έκδοση beta και σε περιορισμένο αριθμό χρηστών.

ΣΧΟΛΙΑ